کد خبر: ۱۱۵۸۲۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۴
دادستان عمومی و انقلاب تهران:

3 فوتبالیست و یک بازیگر محاکمه می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دادستان عمومی و انقلاب تهران از دستگیری 3 فوتبالیست و یک بازیگر در یک پارتی شبانه خبر داد که در حال حاضر با صدور قرار مناسب آزاد شده‌اند اما به‌زودی محاکمه خواهند شد.

جعفری دولت‌آبادی در خصوص حادثه معروف به سعادت‌آباد 2 که در کرج روی داده بود، با بیان اینکه این حادثه در دی ماه سال گذشته به وقوع پیوسته، اظهار کرد: همسر این خانم ادعای ناصوابی از وی داشته که خانم زیر بار نرفته و دعوا از خانه شروع و به خیابان کشیده می‌شود. اینکه برخی سایت‌ها پس از یک سال این خبر را بر روی خروجی خود قرار می‌دهند قصد داشتند که فضا ایجاد کرده و پلیس را تخریب کنند زیرا نیروهای پلیس پس از حادثه میدان کاج از لحاظ روحی آسیب دیدند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر نباید اجازه دهیم که مردم در خصوص یک جنایت بدون احساس تکلیف عمل کنند و باید توجه داشت که حسن نیتی در انتشار این فیلم در این زمان وجود ندارد و اگر کسی فیلم یا اطلاعاتی دارد باید اول از همه به پلیس اطلاع دهد. امیدواریم که این پرونده به زودی رسیدگی و به نتیجه برسد.

خبرنگاری خواستار ارزیابی دادستان تهران درمورد اقدامات پلیس شد که وی پاسخ داد: پلیس حمایت و اختیارات بیشتری می‌خواهد. بارها گفته‌ایم که در مواردی نظیر سرقت‌، قتل و تعرض به ماموران مدافع پلیس هستیم. پلیس مانند قاضی است و باید از وی حمایت شود.

وی ادامه داد: پلیس نیز با دردسرهای زیادی روبروست و اخیرا حوادثی نظیر سعادت‌آباد و موارد دیگر روی داده است. یکی از حمایت‌هایی که می‌توان از پلیس کرد این است که با دستگاه قضایی هماهنگ‌تر باشد و اطلاع‌رسانی‌های خود را با دستگاه قضایی هماهنگ کنند. به همه قضات نیز تاکید کرده‌ام که پرونده‌هایی از این قبیل را با دقت و سرعت رسیدگی کنند. باید آثار محاکمات در جامعه آشکار شود. اگر بگوییم که پلیس کم‌کاری کرده، دور از انصاف است.

جعفری دولت‌آبادی در ادامه به دستگیری چند فوتبالیست و بازیگر در پارتی اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته دو پارتی بزرگ در تهران کشف شد که یکی از آنها مربوط به یکی از اقلیت‌ها بود و در حقیقت بانی آن از اقلیت‌ها به شمار می‌رود. دیگری نیز در شمال تهران بود که حدود 40 نفر بودند و متاسفانه 3 فوتبالیست و یک بازیگر دستگیر شدند، اکنون آنها با قرار مناسب آزاد شده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین