کد خبر: ۱۱۵۸۸۰
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۹

25 بازیکن به تیم‌های لیگ برتری پیوستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر از جذب 25 بازیکن به باشگاه‌های لیگ برتر در نیم فصل مسابقات لیگ خبر داد. 

مصطفی شهبازی ضمن بیان اعلام این خبر افزود: در فاصله نقل و انتقالات نیم فصل مسابقات لیگ برتر که از 22 آبان تا 15آذر ادامه داشت 25 بازیکن جذب تیم‌های لیگ برترشدند و قرارداد آنها در سازمان لیگ ثبت شد، ضمن اینکه 7 باشگاه شامل؛ سایپا، پاس همدان، ذوب‌آهن، سپاهان، صنعت مس کرمان، ملوان بندرانزلی و نفت آبادان درفصل نقل و انتقالات بازیکنی را جذب نکردند. 

وی در خصوص بازیکنان جدید دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس «سکوبرت» از تیم «پلیمنت» انگلیس را برای یک نیم فصل به خدمت گرفت و باشگاه استقلال نیز «هوار ملامحمد» را برای نیم فصل و علی صباحی از بازیکنان امید این باشگاه را با قراردادی سه ساله به خدمت گرفت. 

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: البته باشگاه‌های لیگ برتر می‌توانند همچنان از سهمیه آزاد خود برای جذب بازیکنان جدید استفاده کنند. 

شهبازی تاکید کرد: قرارداد بازیکنان در هیأت‌های سراسر کشور در پایان مهلت 72 ساعته برای ثبت‌نهایی باید در اختیار سازمان لیگ قرار بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین