کد خبر: ۱۱۶۱۹۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۷

10 گوشی برتر دنیا معرفی شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کارشناسان در آخرین بررسی خود لیست 10 تلفن‌همراه برتر جهان را که شامل قابلیت‌های فراوان و کارایی آسان می‌شوند، معرفی کردند.

به گزارش اکونیوز، میزان علاقمندی به دستگاه‌های الکترونیکی همراه این روزها بسیار افزایش یافت است و در این میان، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند با ابزارهایی کوچک‌تر از لپ‌تاپ نیازهای روزمره خود را برآورده کنند. از این‌رو کارشناسان در آخرین بررسی خود لیست 10 تلفن‌همراه برتر جهان را منتشر کرده‌اند که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم. 

به گفته کارشناسان، این تلفن‌های همراه کاربردی‌تر از گوشی‌های معمولی هستند و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. 

Nexus One گوگل: این گوشی به نمایشگر لمسی AMOLED مجهز شده است و به واسطه پردازشگر پرقدرت خود، عملیات‌های مختلف را با سرعت بالا انجام می‌دهد. روی این گوشی که صفحه‌کلید دارد، سیستم‌عامل متن‌باز اندروید نصب شده است و البته برخی محدودیت‌های شبکه‌ای باعث شده تا این محصول به یک فوق گوشی پیشرفته تبدیل نشود. 

2Droid موتورولا: این گوشی همراه با صفحه‌کلید سخت‌افزاری کشویی به دست کاربران می‌رسد و اولین محصولی است که روی آن نسخه 2 سیستم‌عامل اندروید نصب شد. برای این گوشی قابلیت‌های اینترنتی فراوانی درنظر گرفته شده است و کاربران می‌توانند تصاویر را در نمایشگر لمسی 3.7 اینچی آن مشاهده کنند. 

آیفون 4G اپل: این گوشی فاقد صفحه‌کلید است و توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن نسبت به مدل قبلی موجب شده است تا متمایز باشد. 

Cliq موتورولا: این گوشی بسیار زیبا طراحی شده و با داشتن صفحه‌کلید سخت‌افزاری کشویی، مشکل کاربران را برای تایپ متن حل می‌کند. برای این گوشی رابط کاربری MotoBlur درنظر گرفته شده است. 

BlackBerry Bold 9700 ساخت شرکت RIM: این محصول بهترین گوشی بلک‌بری در بازارهای جهانی محسوب می‌شود. شرکت RIM این گوشی را بسیار باریک و زیبا طراحی کرده و برای آن امکانات و تجهیزات قابل‌ملاحظه‌ای در نظر گرفته است. 

6Pre Plus ساخت شرکت Palm: این گوشی نسبت به مدل قبلی خود حافظه داخلی بیشتری دارد و نرم‌افزار جدیدتری برای آن در نظر گرفته شده است. در این گوشی سرعت پردازشگر نیز افزایش یافته که همین مسأله آن را نزد کاربران محبوب کرده است. این گوشی صفحه‌کلید سخت‌افزاری کشویی دارد. 

Pre ساخت شرکت Palm: گوشی Pre به سیستم‌عامل webOS مجهز شده است و شامل قابلیت‌های لمسی و کاربردی فراوان می‌شود. این گوشی فاقد صفحه‌کلید سخت‌افزاری است که همین مسأله اندکی کار را برای تایپ متون دشوار کرده است. 

Behold II سامسونگ: برای این گوشی که صفحه‌کلید سخت‌افزاری دارد، نمایشگر لمسی AMOLED به همراه دوربین دیجیتالی باکیفیت در نظر گرفته شده است. این گوشی شامل امکانات چندرسانه‌ای فراوان نیز می‌شود. 

BlackBerry Tour 9630 ساخت شرکت RIM: این گوشی هوشمند که صفحه‌کلید کامل را در قسمت زیر نمایشگر جا داده است، بسیار کاربردی می‌نماید و عدم پشتیبانی آن از شبکه بی‌سیم Wi-Fi از مهم‌ترین مشکلات آن محسوب می‌شود. 

Droid Eris ساخت شرکت HTC: اگر کاربران بتوانند از یک گوشی هوشمند بدون صفحه‌کلید سخت‌افزاری استفاده کنند، این محصول بهترین گزینه برای آن‌ها محسوب می‌شود. این گوشی بهترین و کاربردی‌ترین جایگزین برای گوشی Droid موتورولا است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین