کد خبر: ۱۱۶۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۹

انتقاد نماینده ولی فقیه در کهگیلویه از گرانی‌های اخیر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دولتی‌ها باید در بازار دخالت کرده و اجازه افزایش بی‌دلیل و سرسام‌آور قیمت‌ها را ندهند. 

آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان این‌که رویه موجود بازار برای حکومت اسلامی زشت است، به رویه حکومت‌داری امام علی‌(ع) اشاره کرد و گفت: رویه ایشان باید سرلوحه کار تمام فرمانداران و استانداران حکومت اسلامی باشد، امام با شلاق وارد بازار می‌شدند و اگر گران‌فروشی می‌دیدند، همانجا تعزیر می‌کردند.

وی گرانی، نیامدن باران و فضای آلوده و وضع نامناسب را از علائم غضب خداوند دانست و خطاب به فرماندار شهرستان شیراز و مدیران این شهرستان گفت: شما آقایان باید در بازار مداخله کنید، زمانی در مورد بازار اهواز به امام علی(ع) گزارش دادند که وضع خراب است، اما به قاضی‌القضات اهواز نامه نوشتند که محصلی مشخص کنید تا بربازار نظارت داشته باشد، اگر کسی گران‌فروشی کرد او را بگردانید تا همه بشناسند و آبرویش برود.

وی با بیان این‌که هر کس به‌ مردم زور می‌گوید باید آبرویش را برد، گفت: کسی هم که بیت‌المال را تصرف می‌کند، باید برای همیشه از مملکت اخراج شود، بین مردم و جامعه نباشد که بخورد و ببرد و راحت باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین