کد خبر: ۱۱۶۸۸۶
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۸

زمستان بسیار سردی در راه است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: اگر هوا امسال نسبت به سال گذشته یک ‌مقدار سردتر شود جای تعجب ندارد زمستان امسال سردتر از سال گذشته خواهد بود.

پرویز رضازاده درباره احتمال سرد شدن زیاد هوا در زمستان و افزایش بارندگی‌ها گفت: در زمستان امسال بارندگی روال خودش را خواهد داشت و درجه دما مطابق با فصل زمستان خواهد بود.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، گفت: اگر هوا یک مقدار سردتر شود جای تعجب نیست؛ انتظار داریم دما و بارش باران در فصل زمستان نرمال باشد و هوا گرایش جزئی به سرما خواهد داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در پاسخ به این پرسش که آیا امسال سرمای سختی خواهیم داشت؟ گفت: همانند سرمای سال 86 نخواهد بود، آن سال زمستان سرمای بسیار سختی داشت.

رضازاده همچنین در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی‌ شما از میزان بارش باران در تهران چقدر است؟ گفت: هر قسمتی از شهر تهران بارش خاص خودش را دارد و میزان آن در منطقه‌ای با منطقه‌ای دیگر متفاوت است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا طی روزهای آتی احتمال آلودگی هوا وجود دارد؟ گفت: تهران تا بوده با این شرایط مواجه بوده است. مگر می‌شود که یک میلیون خودرو تردد کنند و هوای شهر پاک و تمیز باقی بماند.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی تصریح کرد: ادامه داشتن آلودگی هوای تهران امری بدیهی است.

رضازاده با بیان این‌که هوای تهران راه گریزی ندارد، گفت: تهران با این شرایط ، هوایی آلوده خواهد داشت بنابراین باید برنامه‌های اساسی اجرایی شود.

وی تأکید کرد: برای کاهش آلودگی هوای تهران باید گازهای گلخانه‌ای کاهش یابد و برای خودروهای فرسوده و خروج صنایع آلاینده از تهران فکری شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین