کد خبر: ۱۱۷۱۴۱
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۲
فيلتر شدن يک وبلاگ پرخواننده محيط زيستی

وبلاگ «مهار بيابان‌زايی» فيلتر شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس اجتماعی: وبلاگ «مهار بيابان‌زايی» فيلتر شد.
 
به گزارش آفتاب، اين وبلاگ محيطزيستی كه توسط محمد درويش، عضو هيأت علمی سازمان جنگل‌ها و مراتع كشور نوشته می‌شد، روز گذشته فيلتر شد. 

سال گذشته وبلاگ مهار بيابان‌زايی در بين 187وبلاگ محيط‌زيستی از تمام جهان، رتبه سوم را كسب كرده بود. همچنين عنوان وبلاگ‌نويس برتر در سال 87 به درويش اختصاص يافت. 

وبلاگ مهار بيابان‌زايی به مرجعی برای طرفداران محيط‌زيست تبديل شده و برخی از اخبار محيط‌زيست برای نخستين‌بار و پيش از آنكه توسط سايت‌های خبری و خبرگزاری‌ها منتشر شود در اين وبلاگ منتشر شده و به قلم مهندس درويش تحليل می‌شد. 

محمد درويشدر گفت‌وگو با آفتاب، گفت: «هدف از راه‌اندازی اين وبلاگ تنها ظرفيت‌سازی در محيط‌زيست و منابع طبيعی كشور بود. چنانكه در اصل 50 قانون اساسی آمده است و مقامات رسمی كشور نيز پيوسته بر آن تاكيد كرده‌اند.» 

او افزود: «رييس‌جمهور در اجلاس كپنهاگ گفته بود كه من دست‌كسانی كه در اين حوزه كار می‌كنند می‌بوسم و رييس سازمان حفاظت محيط زيست در جشنواره رسانه و محيط‌زيست بر ظرفيت‌‌سازی و فرهنگ‌سازی برای حفظ محيط‌زيست تاكيد كرد.» 

درويش گفت: «من نيز در راستای فرهنگ‌سازی حفظ محيط‌زيست اقدام می‌كردم تا محتوای فارسی وبلاگ‌های محيط زيستی افزايش يابد.» 

درويش تاكيد كرد: «پيش از فيلترينگ وبلاگ حتی يک تذكر هم دريافت نكردم. بهتر آن بود كه اگر تخلفی در وبلاگ‌نويسی از من سر زده بود، تذكر داده می‌شد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین