کد خبر: ۱۱۷۲۲
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۸۴ - ۰۰:۱۴

تنها وسیله تماس ما با مردم نامه و تلفن است

آفتاب‌‌نیوز : محمد سلامتي افزود: اين كه برخي احزاب از داشتن نشريه محروم باشند، به سيستم تحزب و نظام لطمه مي‌زند چراكه احزاب مي‌توانند تحليل‌ها، افكار و آراي خود را به مردم ارائه دهند و مردم آن را ارزيابي كنند، اما اين فرصت گرفته شده است.

وي استفاده از اينترنت براي رابطه‌گيري را بسيار محدود و در حد ارتباط با نخبگان دانست و درباره‌ي نوع ارتباط مردم با سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي نيز گفت: در غياب نشريه رابطه مردم با ما محدود به ارسال نامه و يا تماس تلفني و يا حضور در دفاتر حزبي مي‌شود كه اين هم محدود است و دردي را دوا نمي‌كند.

وي درباره‌ي عضو‌گيري سازمان نيز اظهار داشت: عضو گيري به روال همه‌ي گروه‌ها و احزاب است. عده‌اي از افراد و علاقه‌مندان به طرق مختلف با تشكيلات همكاري و ارتباط خود را در تهران و شهرستان‌ها برقرار مي‌كنند و به تدريج تقاضاي عضويت مي‌كنند، اين تقاضا در ارگان عضو‌گيري بررسي مي‌شود و طبق آيين‌نامه‌ها عضو مي‌شوند.

سلامتي درباره‌ي بسترهاي جاذبه‌اي براي تمايل افراد به عضويت در سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي گفت: ما جاذبه‌ي مادي نداريم بلكه جاذبه‌ي فكري داريم. مواضع سازمان در حوزه‌هاي مختلف مورد توجه افراد است و برخي احساس هماهنگي با آن دارند و اين افراد از آنجايي كه علاقه به كارهاي جمعي دارند جذب تشكيلات مي‌شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین