کد خبر: ۱۱۸۲۶۸
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۷

درگيری لفظی رسايی با لاريجانی و تحصن رسایی پشت در اتاق لاریجانی!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حميد رسايی مجددا امروز هم پيگير تذكراتی شد كه البته پاسخ صريح رييس مجلس را به دنبال داشت. 

حميد رسائی در آغاز جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به تذكر روز گذشته‌اش، اظهار كرد: ديروز نكاتی را به حضرت عالی متذكر شدم كه اجازه بيان بخشی از آن را داديد ولی مانع اخطار قانونی اساسی من شديد درحالی كه يكی از آقايان(دلخوش) كه وقت هم نگرفته بود مسائلی را از پشت تريبون در مورد بنده گفت و هشدار داد كه پرونده‌ام را در دادگاه ويژه روحانيت رو می‌كند كه اين خلاف است. 

به گزارش ایلنا، لاريجانی هم در پاسخ به وی گفت: چنين چيزی نيست و آقای دلخوش مانند شما برای بيان تذكرش وقت گرفته بود ضمن آنكه او در تذكر خود از كسی اسم نبرد لذا تذكر شما وارد نيست. 

سپس ميكروفون رسائی به‌دستور رييس مجلس قطع شد كه وی در مورد اين رفتار لاريجانی گفت: اين عين ديكتاتوری است. رسايی سپس قصد ترک جلسه را داشت كه حسين فدايی از ديگر اعضای فراكسيون انقلاب اسلامی مانع وي شد.  

فارس نیز خبر داد: حمید رسایی، در اعتراض به نحوه اداره جلسه ‌علنی روز گذشته مجلس و ندادن فرصت به وی برای ارائه تذكر آئین‌نامه‌ای اقدام به تحصن كرده است.

روز گذشته سید‌كاظم دلخوش، نماینده صومعه‌سرا در جلسه علنی مجلس اتهاماتی را مبنی‌بر پرونده داشتن در دادگاه ویژه روحانیت متوجه حمید رسایی كرد و نماینده تهران نیز در واكنش به این اقدام، خواستار فرصت پاسخ‌گویی به اظهارات نماینده صومعه‌سرا بر اساس آئین‌نامه داخلی مجلس شد اما لاریجانی فرصت ارائه تذكر به رسایی نداد.

حمید رسایی عصر روز گذشته ‌تلاش كرد ‌‌نسخه‌ای از فیلم مذاكرات روز سه‌شنبه مجلس و اتهاماتی كه نماینده صومعه‌سرا علیه وی مطرح كرده را به دست بیاورد اما گویا ‌هیأت رئیسه مجلس ‌این فیلم را در اختیار وی قرار نداده است.

بر همین اساس، نماینده تهران از شامگاه سه‌شنبه در اعتراض به نحوه اداره جلسه علنی روز گذشته مجلس و ‌‌عدم ارائه فیلم جلسه دیروز به وی توسط هیئت رئیسه مجلس، در دفتر این ‌هیأت ‌متحصن شد.

‌حمید رسایی این خبر را تأیید كرد اما ‌از ذكر توضیح بیشتر در این خصوص خودداری و اعلام كرد توضیحات لازم را در جلسه علنی امروز چهارشنبه ارائه می‌كند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین