کد خبر: ۱۱۸۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۵

نقدی: انقلاب اسلامی با سرعت شگفت‌آوری در حال پیشروی است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سردار 'محمدرضا نقدی ' عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با نخبگان فرهنگی و تبلیغی استان خوزستان در اهواز اظهار داشت: آثار پیشروی و نفوذ انقلاب اسلامی در دورترین نقاط دنیا کاملا' مشهود بوده و دشمن نیز این پیشروی را احساس و درک می‌کند. 

وی افزود: این پیشرفت و پیشروی خیره کننده و اعجاب انگیز انقلاب اسلامی با وجود سلطه سنگین رسانه‌ای و خبری دشمن و بهره گیری از دستگاه‌های عظیم تبلیغاتی، رسانه‌ای و روانی در حال خیزش و حرکت به جلو می‌باشد. 

نقدی گفت: آنهایی که با مکتب اسلام ناآشنا هستند، از این پیشرفت و تعالی شگفت زده شده‌اند، ولی ما که با معجزه اسلام و نورانیت ارزش‌های اسلامی آَشنا هستیم، اعتقاد داریم که حرکت ما 'کند' می‌باشد و نیاز است حرکت را بیش از گذشته شتاب بخشیم. 

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: جنگ رسانه‌ای، خبری و تبلیغی که علیه ملت ما وجود دارد، در تاریخ بی‌سابقه بوده و هیچ وقت، هجوم تبلیغی و روانی به هیچ کشوری در دنیا به این وسعت و گستردگی نشده است. 

وی گفت: دشمن یک لحظه تهاجم نرم و رسانه‌ای خود را علیه اسلام و ملت ما متوقف نکرده است و مدام حمله می‌کند. 

سردار نقدی با اشاره به اینکه حدود 80 شبکه تلویزیونی و به همین تعداد شبکه رادیویی فارس زبان با حمایت مالی دشمنان جنگ رسانه‌ای و نرم علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند. 

افزود: در این کنار این هجمه فرهنگی و رسانه ای هزاران پایگاه اطلاع‌رسانی مخرب و شایعه‌ساز و دروغ‌پرداز در حال توطئه و تضعیف اعتقادات مردم و پایه‌های نظام اسلامی هستند. 

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: با وجود این تهاجم گسترده و فراگیر دشمن، در رسیدن به اهداف خباثت‌آمیز خود به برکت هوشیاری و ایمان مردم ناکام مانده است. 

وی گفت: در کنار این جنگ نرم گسترده و بی‌سابقه دشمنان علیه انقلاب اسلامی، توزیع مواد مخدر و مشروب الکلی از طریق مرزهای ما موضوعی است که همواره دشمن پیگیری و عملیاتی می‌کند. 

سردار نقدی به حساسیت و موقعیت سوق‌الجیشی استان خوزستان در مقابله با تهاجم رسانه‌ای دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن به دلایل گوناگون به استان خوزستان چشم طمع
دارد و ما باید با ظرفیت شناسی و بهره‌گیری از توانمندی‌های فرهنگی، رسانه‌ای و فکری خود دشمن را به عقب بزنیم. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین