کد خبر: ۱۱۸۴۱۲
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۳

مسئولان جدید انجمن روابط عمومی ایران انتخاب شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نخستین جلسه هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران در دوره هفتم برگزار و طی آن مسئولان جدید این انجمن انتخاب شدند. 

به گزارش آفتاب به‌نقل از دبیرخانه انجمن روابط‌عمومی ایران، بر این اساس، جواد قاسمی به عنوان رییس٬ خسرو رفیعی به عنوان نایب رییس٬ امیرعباس تقی‌پور به عنوان دبیر و ابوالقاسم حکیمیان به عنوان خزانه دار هفتمین دوره هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران انتخاب و معرفی شدند. همچنین در این جلسه بر اساس آرای اعضای هیأت مدیره، میرزا بابا مطهری‌نژاد به عنوان رییس کمیته انتشارات و هماهنگی امور استان ها٬ ناصر رزاق منش به عنوان رییس کمیته رفاه و تعاون٬ حسن خسروی به عنوان رییس کمیته بین الملل٬خسرو رفیعی به عنوان رییس کمیته عضویت و ارزشیابی٬ ابوالقاسم حکیمیان به عنوان رییس کمیته آموزش و تحقیقات و سعید شهبازی به عنوان رییس کمیته دانشجویی انجمن روابط عمومی ایران انتخاب شدند. 

در این جلسه اعضای هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران ضمن بیان برنامه ها و دیدگاه های خود برای پیشرفت بیش از پیش انجمن٬ مقرر کردند برنامه جامع هیأت مدیره مصوب و منتشر شود. آن ها با تأکید بر لزوم نقش آفرینی بیشتر انجمن روابط عمومی ایران٬ جذب مشارکت اعضای انجمن را یکی از مهم ترین راه های دستیابی به موفقیت در پیشبرد برنامه‌ها دانستند. 

گفتنی است انتخاب مسئولان جدید انجمن روابط عمومی ایران در یک فضای کاملاْ صمیمی و بر اساس اجماع صورت گرفت. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین