کد خبر: ۱۱۸۵۰۱
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۵

مهلت ثبت‌نام در نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی با موضوع قصه‌نویسی تمدید شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس فرهنگ‌وادب: مهلت ثبت‌نام در نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی با موضوع قصه‌نویسی با موافقت ستاد برگزاری جشنواره تا پایان دی‌ماه سال جاری تمدید شد. 

به گزارش آفتاب، ستاد برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی با موضوع قصه‌نویسی در آخرین جلسه خود تصمیم گرفت پایان دی‌ماه سال‌جاری به عنوان آخرین مهلت ثبت نام علاقمندان اعلام شود. 

شرایط اولیه حضور در جشنواره، راه‌اندازی و یا داشتن وبلاگ است. قصه‌نویسان و جوانان علاقمند به قصه‌نویسی می‌توانند با انتشار قصه در وبلاگ شخصی و ارسال آدرس وبلاگ‌شان به آدرس اینترنتیwww.efwf.ir در این جشنواره شرکت نمایند. 

نخستین جشنواره وبلاگ‌نویسی با موضوع قصه‌نویسی در حوزه کودک و نوجوان با هدف تولید محتوای مفید در فضای مجازی، رواج فرهنگ قصه‌نویسی و قصه‌خوانی و همچنین شناسایی استعدادهای نو و جوان برگزار می‌شود. 

برای حضور در این مسابقه محدودیت سنی وجود ندارد. موضوعات قصه‌نویسی کاملاً آزاد بوده و البته باید موضوع قصه، ویژه گروه سنی کودک، نوجوان و جوان باشد. آثار ارسالی به دبیرخانه نباید قبلاً جایی منتشر شده باشد. 

متقاضیان جهت ثبت وبلاگ و مشخصات خود می توانند حداکثر تا 30 دیماه سال‌جاری با مراجعه به سایت این جشنواره به آدرس www.efwf.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. 

گفتنی است این جشنواره توسط انتشارات علمی و فرهنگی متعلق به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین