کد خبر: ۱۱۸۹۰۶
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۱

پیشكش ضرغامی به دولت برای جبران انتقاد از معاون ‌اول رئیس‌جمهوری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با توجه به فشارهای وارده و تركیب میهمانان این هفته 'دیروز امروز فردا' گفته می‌شود، پنج شنبه شب صداوسیما از دولت به خاطر انتقادات هفته گذشته به معاون اول رئیس‌جمهوری دلجویی خواهد كرد.

به گزارش مشرق، پس از برنامه جنجالی هفته گذشته "دیروز امروز فردا" كه در آن الیاس نادران نماینده مجلس سخنانی درباره محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهوری مطرح كرد، فاطمه بداغی معاون حقوقی رئیس‌جمهوری این هفته میهمان این برنامه خواهد بود تا احتمالا در دفاع از معاون اول رئیس‌جمهوری، و در پاسخ به مطالبی كه از سوی نادران در برنامه هفته گذشته مطرح شد، سخن بگوید.

این در حالی است كه علاوه بر فاطمه بداغی، فرهاد تجری نائب رئیس كمیسیون حقوقی و قضایی مجلس نیز این هفته در برنامه "دیروز امروز فردا" حضور خواهد یافت كه وی نیز از نمایندگان حامی دولت محسوب می‌شود و با این توصیف، احتمالا برنامه پنج‌شنبه شب این هفته "دیروز امروز فردا" می‌كوشد فضای هفته گذشته خود كه در آن انتقاداتی صریح درباره معاون اول رئیس‌جمهوری مطرح شده است را جبران كند.

محمود احمدی‌نژاد در واكنش به اظهارات یكی از میهمانان برنامه هفته گذشته "دیروز امروز فردا" گفته بود: ‌"من نمی‌دانم كه چرا برخی اصرار دارند خلاف قانون عمل كنند؛ اینكه در یک برنامه زنده تلویزیونی فردی كه خود متخلف است به كسی كه حضور ندارد تهمت و اتهام بزند خیلی بد است. این كار باید اصلاح و جبران شود و برخی معاونت‌های صدا و سیما باید دقت و مراقبت بیشتری كنند". 

بلافاصله اسفندیار رحیم‌مشایی نیز در همین زمینه تاكید كرد: "رئیس قوه قضائیه می‌گوید قبل از اینكه به اتهامات كسی رسیدگی شود، نباید به او اتهام زد و او را متخلف صدا كرد و این اظهاراتی كه علیه آقای رحیمی در برنامه زنده تلویزیونی مطرح شده، غیرقانونی است. اتهام به افراد قبل از اینكه در دادگاه ثابت شود، خلاف قانون است؛ بعضا این تخلف، از سوی مسئولان دستگاه قضایی و برخی اوقات از سوی كسانی كه صدا و سیما، تریبون در اختیار آنها قرار می‌دهد صورت می‌گیرد.

آنتن و زمان سیما حق ملت است؛ از عملكرد صدا و سیما تعجب می‌كنم كه چنین فرصت‌هایی را در اختیار كسانی قرار می‌دهد كه پرونده روشنی دارند و متخلف هستند، در اختیار گذاشتن آنتن سیما در اختیار كسانی كه علیه معاون اول رئیس‌جمهور سخن می‌گویند،‌ خیلی غیرمنطقی است."

و اكنون با گذشت كمتر از چهار روز از سخنان محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم‌مشایی، ظاهرا برنامه پنج‌شنبه شب "دیروز امروز فردا" كه برای دومین هفته موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی و پیگیری فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری را در دستور كار قرار داده، در پی دلجویی از دولت برخواهد آمد.

فشارهای وارده به صداوسیما و برنامه "دیروز امروز فردا" از هفته گذشته تا كنون تا آنجا بالا گرفت كه برخی اخبار از احتمال تعطیلی مجدد این برنامه حكایت داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
0
0
آنتن و زمان سیما حق ملت بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
0
0
نه اینکه اقای احمدی نژاد در مناظره های انتخاباتی به کسی تهمت نزدند. ...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین