کد خبر: ۱۱۹۲۶۸
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۰

رحیمی: مخالفین من بیمار و ضدنظام‌اند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: الف نوشت: رحیمی در جدیدترین اظهارت به جای پاسخ‌گوئی به اتهامات مالی و اقتصاد خود، به شکل بی‌سابقه به مخالفین و منتقدین خود حمله کرد و آنها را ضد نظام و دولت و رهبری دانست: اتهامات مخرب برخی افراد علیه من نشانه بیماری و دشمنی آنها با نظام است.

در حالیکه دادستان کل کشور رحیمی را متهم دانسته و تاکید کرده است که وی به زودی باید در دادگاه حاضر شود، معاون اول رئیس‌جمهور این اتهامات را ناشی از دشمنی منتقدینش با نظام دانست.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه رفتار مخرب و پلید نظام سرمایه‌داری تا حدی است که برخی رسانه‌های داخلی را نیز تحت تاثیر قرار داده است، افزود: مخالفین واقعی نظام شعار حمایت از ولایت فقیه، نظام و دولت سر می‌دهند اما در عمل دشمنان درجه یک نظام و دولت هستند و در واقع نمی‌خواهند نامی از اسلام باقی بماند؛ چرا که این افراد تربیت شدگان و دست نشاندگان همان نظام سرمایه‌داری و صهیونیستی هستند.

معاون اول رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌ها و اقدامات بزرگ دولت در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: دولت با تلاش و کار شبانه روزی گام‌های بلندی برداشته است که انبوه سازی مسکن در تمامی استانها، اهتمام برای اشتغال زایی و ریشه کن شدن بیکاری، دور زدن تحریم‌ها و در راس همه آنها اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها از جمله این فعالیت‌هاست.

رحیمی با اشاره به اینکه اقدامات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی موجب اتهام زنی از سوی متخلفین علیه بنده شده است گفت: در کارگروه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بسیاری از تخلفات اقتصادی، زمین خواری‌ها و معوقات بانکی مبارزه شده است که این اقدامات برای بسیاری از متخلفین ناخوشایند بوده و به همین دلیل به تهمت‌سازی و اتهام‌زنی علیه معاون اول رئیس جمهور اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: برخی مفسدان اقتصادی و رانت‌خواران که با اقدام بازدارنده ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مواجه شده و تحت فشار قرار گرفته و از این امر ضربه خورده‌اند، از اسفند ماه سال گذشته تا کنون اقدام به تخریب دولت و اتهام افکنی کرده‌اند و با بی شرمی تمام و بدون هیچ سند و مدرکی مستقیم و غیر مستقیم رئیس جمهور و معاونش را در رسانه‌ها متهم می‌کنند.

معاون اول رئیس‌جمهور افزود: اقدامات مخرب این افراد نشانه بیماری و دشمنی آنها با نظام است و اینکه خواسته یا ناخواسته در راستای اهداف دشمنان نظام گام بر می‌دارند.

رحیمی تصریح کرد: در میان کسانی که تمام تلاش‌ها و اقدامات ثمربخش دولت را انکار می‌کنند و در عین حال مدعی پیروی از ولایت فقیه و حمایت از نظام هستند افرادی به چشم می‌خورند که حتی یک روز هم در صحنه دفاع مقدس حضور نداشتند و در هیچ‌یک از عرصه‌های خدمت‌رسانی دیده نشده‌اند.

وی با بیان اینکه بنده در تمام دوران کاری خود در عرصه‌های مختلف خدمت مشغول مبارزه بوده‌ام، گفت: زمانی که بنده رئیس دیوان محاسبات کشور بودم پرونده برخی افراد را مطالعه کرده‌ام و مطالبی موجود است که به خاطر ملاحظات و مصالح نظام تا کنون سکوت کرده‌ام.

گفتنی است مدتی پیش دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران گفته بود که رحیمی باید به دلیل برخی اتهامات مالی و اقتصادی در دادگاه حاضر شود و جوابگو باشد. این درحالی است که دفتر رئیس جمهور در اطلاعیه ای تصریح کرد که احمدی نژاد با احضار معاون اول خود مخالف است. اما اسفندیار رحیم مشائی در گفت وگو با خبرنگاران گفت که اگر رحیمی هم تخلف داشته باشد باید در دادگاه حاضر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین