کد خبر: ۱۱۹۹۷۱
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۵

کواکبیان: افراد خودسر هیچ‌گاه از جذب حداکثری و دفع حداقلی پیروی نکرده‌اند

اصلاحات، روش مطلوب اداره کشور و نیاز نظام است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو فراکسیون خط امام(ره) مجلس، با تاکید بر این که اصلاح‌طلبان با شور و نشاط بیشتر در انتخابات مجلس نهم شرکت خواهند کرد گفت: اصلاحات محصور و محدود در اشخاص، احزاب و یا طبقات خاص و ویژه‌ای نیست.

مصطفی کواکبیان در نطق میان دستور امروز خود در صحن علنی مجلس ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی در مورد توضیحات کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مورد اظهارات اخیر آیت‌الله جنتی مبنی بر ضرورت و مطلوبیت وجود همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در انتخابات آینده گفت: آقای کدخدایی مطرح کرد که منظور آقای جنتی در مورد سوال از وزرا صرفا یک توصیه اخلاقی بوده است.

وی ادامه داد: با این اظهارات مشخص شد که تلاش و سخنان برخی عناصر تندرو تمامیت خواه، انحصار طلب و اقتدارگرا مبنی بر این که بعد از انتخابات ۸۸ فاتحه همه اصلاح‌طلبان خوانده شده و رقابت آینده فقط باید میان جبهه اصول‌گرایان باشد به مثابه آب در هاون کوبیدن است.

این عضو فراکسیون خط امام(ره) مجلس در ادامه تاکید کرد: علی‌رغم خواست این افراد خودسر که هیچ‌گاه از فرمایش مقام معظم رهبری در مورد جذب حداکثری و دفع حداقلی پیروی نکرده و کم‌ترین اقدامی در این زمینه نداشته‌اند، اصلاحات هم چنان سرزنده است و هرگز نخواهد مرد.

کواکبیان هم چنین توضیح داد: البته اصلاحاتی که ما می‌گوییم نه تنها هیچ‌گاه در مقابل نظام و جایگاه رفیع و رکن رکین مقام ولایت فقیه نیست بلکه برعکس، اصلاحاتی بر پایه ارزش‌های دینی، اصول قانون اساسی، خط نورانی امام(ره)، منافع ملی و مطالبات مردم است.

وی افزود: همه اهداف چنین اصلاحاتی بر روش مطلوب برای اداره کشور و رفع نابسامانی‌ها به عنوان نیاز نظام و خواست همیشگی رهبران دینی و مسئولان عالی رتبه کشور در گذشته و حال تاکید دارد، این اصلاحات ریشه در باورهای همه اقشار مردم و خواست قطعی و مطالبه آحاد ملت دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین