کد خبر: ۱۲۰۹۲۶
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۴

دستگیری سارق زن‌نمای تاکسی سرویس بانوان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فردی که با پوشش زنانه اقدام به سرقت اموال از رانندگان تاکسی سرویس بانوان می‌کرد، توسط پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد اصفهان شناسایی و دستگیر شد. 

سرهنگ محمد پرتوی، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اظهارکرد: در پی وقوع یک فقره سرقت با پوشش زنانه از راننده تاکسی سرویس بانوان با توجه به حساسیت موضوع مراتب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. 

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که مردی با تغییر صدا و پوشش، خود را به شکل زنان درآورده و در حین استفاده از تاکسی سرویس بانوان در یک فرصت مناسب با بیهوش کردن راننده اقدام به سرقت اموال وی می‌کرده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد، ادامه داد: با انجام تحقیقات میدانی و بکارگیری اقدامات خاص پلیسی این سارق شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی بدنی از این متهم که « ایرج ـ ع» نام دارد یک شیشه محلول ماده بیهوش کننده به همراه پنبه و یک عدد بند کفش کشف و ضبط شد. 

پرتوی اضافه کرد: این متهم درتحقیقات اولیه اقرار کرد که با تماس از کیوسک‌های تلفن کارتی وبا تغییر صدای زنانه اقدام به درخواست سرویس تاکسی بانوان می‌کرده وپس از رسیدن خودرو به محل مورد نظر با پوشش زنانه سوار خودرو می‌شده و با استفاده از مواد بیهوشی و تهدید اقدام به سرقت اموال راننده از قبیل کیف پول و طلا می‌کرده است. 

به گفته وی در بازرسی از منزل متهم نیز یک عدد کیف زنانه به همراه مقدار زیادی لوازم آرایش زنانه و یک چادر مشکی کشف و ضبط شد. 

پرتوی با بیان این‌که متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد به رانندگان تاکسی تلفنی ومسافر کش‌ها توصیه کرد: در هنگام برخورد با موارد مشکوک ضمن حفظ خونسردی مراتب را سریع با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین