کد خبر: ۱۲۱۳۰۸
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۷

فرمانده سپاه: فتاح و بذرپاش رفقای ما هستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتاح و بذرپاش كه به هر دلیلی نتوانسته‌اند با دولت همكاری كنند، در مجموعه سپاه و در جایی كه بتوانند نقش موثری داشته باشند بكار گرفته شده‌اند لذا نباید به برداشت‌های منفی از این موضوع توجه كرد.

سردار سرلشگر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مورد اینكه آیا این موضوع درست است كه برخی از افراد معتقدند "بنیاد تعاون سپاه" به جایگاه "افراد بركنار شده توسط دولت" تبدیل شده است، گفت: البته هركسی می تواند از این موضوع یک برداشتی داشته باشد ولی به هرحال اینها (فتاح و بذرپاش) دوستان و رفقای ما و نیروهای انقلاب هستند.

وی افزود: براین اساس آنها كه به هر دلیلی نتوانسته‌اند با دولت همكاری كنند، در مجموعه سپاه و در جایی كه بتوانند نقش موثری داشته باشند بكار گرفته شده‌اند لذا نباید به برداشت‌های منفی از این موضوع توجه كرد.

لازم به ذكر است سید پرویز فتاح كه در دوره اول ریاست‌جمهوری دكتر محمود احمدی‌نژاد مسئولیت ‬وزارت نیرو را برعهده داشت پس از آنكه در تركیب كابینه دهم قرار نگرفت، سال گذشته توسط سردار جعفری به عنوان جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) و مدیر عامل بنیاد تعاون سپاه منصوب شد و پس از آن هم مهرداد بذرپاش كه از سمت خود بعنوان رئیس سازمان ملی جوانان توسط احمدی‌نژاد بركنار شد طی حكم سردار جعفری بعنوان قائم مقام بنیاد تعاون منصوب شد.

بنیاد تعاون سپاه از مهمترین مجموعه‌های اقتصادی كشور است كه فعالیتهای متنوعی را در بخش‌های مختلف اقتصادی انجام می‌دهد. مدیرعامل سابق بنیاد تعاون سپاه سردار احمد وحید دستجردی بود كه به عنوان جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منصوب شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین