کد خبر: ۱۲۲۶۰۴
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۰

بیانیه نمایندگان خبرگان رهبری در تقدیر و تشکر از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس سیاسی: بیش از 60 نفر از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری امروز با صدور بیانیه‌ای از مدیریت، درایت، وظیفه‌شناسی، تعهد انقلابی و اخلاقی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در طول مسئولیت ریاست مجلس خبرگان رهبری و هیأت رئیسه این مجلس تقدیر و تشکر کردند. 

به گزارش آفتاب، در این بیانیه که ذیل آن به امضاء تک‌تک صادرکنندگان بیانیه رسیده، آمده است: 

بسـم الله الـرحمن الـرحیم 

مجلس خبرگان که مجمع فرهیختگانی از علماء و فقهای ملت است، جایگاه بسیار حساسی دارد و در تمام مراحل، امتحان خود را داده است. 

حدود 3 دهه از عمر این مجلس می‌گذرد، در طول این مدت، وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و در گزینش رهبری و نظارت و انتخابات‌های داخلی نقطه‌ضعفی از خود به جای نگذاشته است. 

این مجلس صحنه رقابت‌های حزبی و گروهی و زدوبندهای سیاسی نبوده و نیست.
یکی از نمونه‌های آن، انتخاباتی بود که دیروز به وقوع پیوست و بر همه تحلیل‌های غلط آنهایی که روحانیت را نشناخته و به قدرت‌طلبی متهمش می‌کردند، خط بطلان کشید. 

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در مدیریت و سیاست، ید طولائی دارد و سال‌ها رئیس یا نائب رئیس این مجلس بوده و مورد احترام خبرگان است، به نفع آیت‌الله مهدوی‌کنی که خود نمونه‌ای از اخلاق و وارستگی است، کنار رفت و همه دوستان انقلاب اسلامی را شاد و دشمنان را شگفت‌زده کرد. این نمایش زیبا الهام‌بخش و افتخارآمیز بود. 

ما امضاءکنندگان این بیانیه بر خود فرض می‌دانیم که صمیمانه از درایت و وظیفه‌شناسی و تعهد انقلابی و اخلاقی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تشکر کنیم و خدمت آیت‌الله مهدوی‌کنی به خاطر قبول مسئولیت، عرض تبریک و تشکر داشته باشیم و توفیقات هر دو بزرگوار را از درگاه خدای متعال خواهانیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین