کد خبر: ۱۲۳۳۶۴
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۸
هفته بیست و هفتم لیگ برتر

برد استقلال و ذوب‌آ‌هن و شکست پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب- سرویس ورزشی: بیست و هفتمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با شکست پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی و پیروزی استقلال و ذوب‌‌آهن پیگیری شد. 

به گزارش آفتاب، روز دوم از هفته بیست و هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 امروز یکشنبه با برگزاری دو بازی در شهرهای بندرانزلی و تهران آغاز شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف ملوان رفت و در حالیکه با گل دقیقه 15 امیرحسین فشنگچی از میزبان خود پیش افتاده بود، بازی برده را با نتیجه 2 بر یک باخت و نهمین شکست خود در فصل جاری را متحمل شد.

ملوان در دقیقه 25 توسط محمد حیدری به گل تساوی رسید و با گل دقیقه 54 پژمان نوری برتری 2 بریک برابر شاگردان علی دایی به پیروزی رسید. ملوان با برتری مقابل پرسپولیس 39 امتیازی شدند و جایگاه خود را در رده هشتم جدول استحکام بخشیدند. پرسپولیس با شکست مقابل ملوان، با 44 امتیازی در رتبه پنجم جدول ماند.

همزمان با این بازی تیم‌های استیل آذین و سپاهان اصفهان نیز در ورزشگاه تختی تهران مقابل هم صف‌آرایی کردند که این بازی در پایان به برتری 2 بریک زردپوشان اصفهانی انجامید.

در این بازی تیم استیل‌آذین با گل دقیقه 22 حسین کاظمی از سپاهان پیش افتاد اما با گل‌های یانوش و ابراهیم توره که در دقایق 65 و 80 به ثمر رسید، برتری 2 بریک از آن زردپوشان سپاهانی شد.

تيم فوتبال استقلال تهران نیز با پيروزی بر صبای قم، سال 89 را با پيروزی به پايان برد. 

تيم استقلال، توانست توسط آرش برهانی به گل برسد تا پس از گذشت 58 دقيقه از بازی، يک بر صفر پيش بيفتد. در ادامه و در دقيقه 72، باز هم اين آرش برهانی بود كه پاس فرهاد مجيدی را تبديل به گل كرد. در گل اول نيز مجيدی نقش موثری داشت. 

تيم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شاهين بوشهر نیز به ديدار هم رفتند كه ميزبان با پيروزی دو بر يک به صدرنشينی خود در جدول رده‌بندی ادامه داد.

فرشيد طالبی در دقيقه 26 و سيد جلال رافخايی در دقيقه 84 دو گل ذوب‌آهن را به ثمر رساندند تا اين تيم با 53 امتياز همچنان در مكان نخست جدول رده‌بندي ليگ برتر قرار بگيرد.

تک‌گل شاهين بوشهر را مهدی کيانی در دقيقه 90 به ثمر رساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین