کد خبر: ۱۲۵۰۱۸
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۹

احمدی‌نژاد: اگر به سازمان‌ملل برویم مستکبران را محاکمه می‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه مکارترین شیاطین در اطراف ما خیمه زده‌اند، گفت: هدف غرب از لشگرکشی به منطقه ایران است. 

احمدی‌نژاد در ادامه سفر استانی خود به استان سیستان و بلوچستان در جمع منتخبان این استان حضور پیدا کرد و به تهران بازگشت.

وی در این دیدار، با بیان این که دشمن‌ترین دشمنان بشریت و مکارترین شیاطین در اطراف ما خیمه زده‌اند برای آسیب زدن، ایجاد تفرقه و شکستن چهره نورانی مردم استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: به فضل الهی آن‌ها در پیشبرد اهداف شوم خود موفق نشده‌اند و هرگز موفق نخواهند شد.

گزیده سخنان وی به شرح زیر است:

* ما می‌فهمیم کار مردم این منطقه سخت است. برای من سخت است که بشنوم مردم یک روستا در نزدیک مرز شغل ندارند، درآمد مناسبی ندارند، برای من این موضوع قابل تحمل نیست. ما باید به نحوی عمل کنیم که در تمام نقاط مرزیمان شهرها و روستاها کشاورزی، صنعت و عمران و آبادانی وجود داشته باشد و این شدنی است.

* هدف غرب از لشگرکشی به منطقه ایران است و جز ایران برای غرب خطری وجود ندارد. البته خطر ایران نظامی نیست، بلکه از بابت فرهنگ و تمدن آن است، دعوا بر سر اندیشه، فرهنگ و نوع نگاه و اندیشه در جهان است آن‌ها می خواهند دنیا را بگیرند و بر تمام دنیا مسلط باشند و عده‌ای نیز از سر ناچاری تسیلم شده‌اند و با آن‌ها همراهی کرده‌اند اما ایران کشور بزرگی است، 75 میلیون انسان شجاع، شایسته و محکم و تمدن آفرین در آن وجود دارد و آن‌ها از این قدرت واهمه دارند.

* هر زمانی که ملت ایران فرصت پیدا کرده است، اندیشه ملت ایران دنیا را گرفته است. نگاه ایران جهانی بوده است، قدرت اندیشه و تفکر و فرهنگ ایران هر وقت فرصت پیدا کرده جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

*دشمنان می خواستند ناامنی افغانستان را به ایران انتقال دهند، ولی نتوانستند، چرا نتوانستند، این به خاطر درایت مردم سیستان و بلوچستان است، ‌البته یک آسیب‌هایی زدند، ولی نتوانستند به هدف خود برسند. آن‌ها می خواهند این اقدامات شان را به پای مردم بنویسند. این دروغ بزرگی است، چه ربطی به مردم سیستان دارد؟ آن‌ها اشتباه می‌کنند که تصور می‌کنند می‌توانند ملت‌ها را فریب دهند چاله‌ای که کنده‌اند انشاءالله تبدیل به گور نظام سلطه می‌شود و در آن دفن می‌شوند.

* حالا حالاها در اطراف ما سر و صدا است و مستکبران نمی‌خواهند در این منطقه آرامش باشد. اکنون نیز آمده‌اند پاکستان را به هم بریزند و می‌بینیم که در پاکستان چه می‌کنند. انشاءالله اگر به سازمان ملل برویم آن‌ها را در آنجا محاکمه می‌کنیم، شما چه کاره‌اید که آمده‌اید مردم پاکستان را می‌کشید و این کشور را بمباران می‌کنید. روز محاکمه آن‌ها فرا خواهد رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین