کد خبر: ۱۲۵۳۳۵
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۱

تاکید رحیمی بر مقابله با متقلبان و رشوه‌دهندگان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: باید تلاش شود راه‌ها برای صادرکنندگان گشوده شده و درعین حال مراقبت شود تا افرادی که برای رسیدن به سود بیشتر به دنبال تقلب و رشوه هستند وارد این مسیر نشوند. 

محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهوری در جلسه اعضای هیأت مدیره مجمع صادرات ایران اظهار داشت: دولتی که بخواهد در صادرات موفق عمل کند باید راه را برای بخش خصوصی و صادر کنندگان هموار نماید و آنان را مورد حمایت خود قرار دهد. 

وی با اشاره به جلسات سال گذشته و تصمیمات اتخاذ شده برای رسیدن حجم صادرات غیرنفتی کشور به 45 میلیارد دلار، خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که مقرر شد حجم صادرات کشور به میزان هدفگذاری شده ارتقاء پیدا کند، سهم هر دستگاه در افزایش صادرات غیر نفتی تعیین شد و مکلف شدند در مدت زمان مشخص سهم مربوط به خود را تحقق ببخشند.

وی با بیان اینکه افزایش صادرات موجب رونق اقتصادی کشور خواهد بود، از اعضاء هیئت مدیره مجمع صادرات ایران خواست برای توسعه صادرات کشور دولت را همراهی کنند تا مشکلات و موانع پیش‌رو برطرف شود. 

رحیمی همچنین خواستار حضور نمایندگان این انجمن در سفرهای اقتصادی دولت شد و از آنان خواست برای پیشبرد هرچه بهتر امور اقتصادی و صادرات کشور پیشنهادات و برنامه‌های خود را ارائه دهند. دولت عزم خود را جزم کرده است که میزان صادرات کشور را تا حد ممکن افزایش داده و در این راستا از بخش خصوصی و صادر کنندگان حمایت می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین