کد خبر: ۱۲۶۶۰۴
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۱

اعدام 2 قاچاقچی در ساری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ دستگاه قضایی به حکم قانون بر اساس مطالبات مردم نسبت به اعدام دو قاچاقچی مواد مخدر در ساری اقدام کرد.

حجت الاسلام اسدالله جعفری در حاشیه اجرای حکم گفت: این احکام مربوط به افرادی است که در خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: پرونده این مجرمین پس از دستگیری در دادگاه انقلاب شهرستان ساری مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از اجری تشریفات قانونی و رسیدگیهای نهایی سرانجام حکم این سوداگران مرگ در سحرگاه امروز به اجرا در آمد.

جعفری با تاکید براینکه مکرر به عوامل اصلی خرید و فروش مواد مخدر، معتادان وخانواده هایی که می توانند در پیشگیری، کنترل و نظارت بر اعمال و رفتار این افراد موثر باشند هشدار دادیم افزود: یکی از برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای صیانت از دستاوردها و حفظ ارزشها، مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ است و دستگاه قضایی به عنوان بخش مهمی از حاکمیت به حکم قانون و بر اساس مطالبات مردم به وظایف قانونی خود قاطعانه عمل خواهد کرد.

جعفری با اشاره به اصلاح قانون اصلاح مبارزه با مواد مخدر مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام به سوداگران مرگ هشدار داد: چنانچه این افراد همچنان به فعالیت غیر قانونی خود درتوزیع و خرید و فروش مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی ادامه دهند دستگاه قضایی قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد.

وی به معتادان هشدار داد: این افراد برای ترک استعمال مواد مخدر به مراکز درمانی مراجعه کنند و هر معتاد مکلف است با مراجعه به این مراکز مجوزی مبنی بر اینکه در حال درمان و ترک اعتیاد می باشد دریافت کند، در غیر این صورت تحت تعقیب کیفری قرار می‌گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین