کد خبر: ۱۲۶۸۰۱
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۲

جوان‌ترین وزیر هم خواهد رفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روز گذشته پروژه ادغام دو وزارت خانه بازرگانی وصنایع و معادن نهایی شد و دولت تصمیم گرفت٬ وزارت خانه صنایع ومعادن را در وزارت بازرگانی ادغام کند.

هرچند محمود احمدی‌نژاد هنوز در مورد سرپرست وزارت خانه جدید٬ تصمیم قطعی نگرفته اما با توجه به این که در مصوبه دولت بر اغام وزارت صنایع ومعادن در وزارت بازرگانی تاکید شده٬ احتمال این که مهدی غضنفری سرپرستی این وزارت خانه را برعهده گیرد٬ زیاد است.

معاونان وزیر بازرگانی و معاونان وزیر صنایع و معادن توضیح در مورد این ادغام را به روزهای آینده موکول کرده‌اند اما آنها خبر نهایی شدن پروژه ادغام را رد نمی‌کنند.
با این حال برخی سایت‌های خبری به گمانه‌زنی در این مورد پرداخته‌اند از جمله سایت مشرق‌نیوز که درخبری مدعی شد: «با ادغام وزارت صنایع و بازرگانی، فرد جدیدی سکانداری این وزارتخانه تازه تاسیس را عهده دار خواهد شد.»

این سایت نزدیک به اصول‌گرایان هم چنین مدعی شده است که «غضنفری به دانشگاه بازخواهد گشت و به محرابیان پیشنهاد ریاست سازمان توسعه تجارت داده شده است.»

براساس این خبر احتمال دارد که «گزینه جدی این وزارتخانه تازه تاسیس پوستین دوز» باشد که مشرق نیوز او را نزدیک به اسفندیار رحیم مشایی اعلام کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین