کد خبر: ۱۲۸۲۶۱
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۷

طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان روی زمین ماند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شورای عالی استان‌ها کلیات طرح مشارکت و همکاری شهرداری‌ها در برنامه‌های ساماندهی کودکان کار و خیابان را تصویب کرد. 

مهدی چمران ـ رئیس شورای عالی استان‌ها ـ در جلسه روز پنج‌شنبه شورای عالی استان‌ها همچنین با تاکید بر اینکه طرح مشارکت و همکاری شهرداری‌ها در برنامه‌های ساماندهی کودکان کار و خیابان روی زمین مانده است، اظهار کرد: این موضوع تنها برعهده شهرداری نیست و باید بهزیستی، نیروی انتظامی، دادستانی و دادگستری نیز به کمک شهرداری بیایند. 

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان روی زمین مانده و بیشتر کلا‌نشهرها با این مشکل مواجه هستند، اظهار کرد: شهردار قاعدتاً نمی‌تواند رئیس دادگستری را در جلسه خود دعوت کند و خود نیز رئیس شود و کمیته تشکیل دهد؛ پیشنهاد ما این است که محوریت را در شوراها ببریم و هماهنگی برای ساماندهی این کودکان از سوی شهرداری‌ها انجام شود. 

چمران با تاکید بر اینکه طرح تصویب شده باید قابلیت اجرا برای تمام شهرداری‌های کشور را داشته باشد، خاطرنشان کرد: شوراها باید این افراد را سازماندهی کنند و کمیته‌ای تشکیل دهند و پس از آن شهرداری به انجام وظایفش بپردازد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین