کد خبر: ۱۲۸۹۵۰
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۶:۵۶

جوانفكر: سكوت ‌احمدی‌نژاد بلندترين فرياد اعتراض است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علي‌اكبر جوانفكر در سرمقاله روزنامه‌ ايران به تفسير سكوت احمدي‌نژاد در مقابل انتقادات صورت گرفته درباره‌ جريان انحرافي پرداخته و نوشته است؛ سكوت آقاي احمدي‌نژاد، بلندترين فرياد اعتراض است.

مشاور رسانه‌اي رييس‌جمهور نوشته: رييس‌جمهور محترم با سكوت معني‌دار خود به مدعيان و زياده‌خواهان، درس آزادگي و انصاف و مروت مي‌دهد. به آنها مي‌آموزد كه مناصب قدرت، بي‌ارزش‌تر از آن است كه عده‌اي براي تصاحب آن، حاضر شده‌اند به هر روش و منش مذمومي متوسل شوند، وحدت ملي را به خطر اندازند، دشمنان را اميدوار و دوستان را مايوس سازند، موازين اخلاقي و ارزشي را زير پا بگذارند و حتي با خودزني‌هاي پي‌درپي، توجهات را به سوي خود جلب كنند.

«سكوت الهام‌بخش وحدت»، موضع شفاف رييس‌جمهور محترم در برابر كساني است كه قافيه سياست را پيش روي خود باخته ديده‌اند و به هر وسيله‌اي متشبث مي‌شوند تا بلكه بتوانند آب رفته را به جوي بازگردانند. به آنها مي‌توان گفت كه براي جبران مافات، بايد به خود آيند، از ادامه راه ناصوابي كه در پيش گرفته‌اند، باز ايستند، شهامت خود را با پذيرش خطايي كه مرتكب شده‌اند، نشان دهند و از كوبيدن بر طبل توخالي «جريان انحرافي» كه صرفا بازتاب‌دهنده يك صداي گوش‌خراش است، دست بردارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین