کد خبر: ۱۲۹۲۶۹
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۷

هشدار یك مدیر درباره استفاده انتخاباتی از اموال كمیته امداد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) كهگیلویه و بویراحمد گفت :در انتخابات نباید عاقبت خود را فدای دنیای دیگران كنیم و سوء استفاده از نام و اموال امداد به نفع یا ضرر كسی حرام است.

به گزارش ایسنا منطقه كهگیلویه و بویراحمد، عبدالمجید فرهادی در بازدید از شاخه های بهمئی ، ممبی و لنده در جمع امدادگران و با حضور بخشداران تعدادی از این مناطق افزود:در سال جهاد اقتصادی كمیته امداد با اجرای برنامه ها و سیاستهای كاری جدید در امر توانمندسازی خانواده های مددجو اشتغال را سرلوحه ی كارهای خود قرار داده به طوری كه با اجرای طرحهای خوداشتغالی كمیته امداد در كشور بعنوان الگو می باشد.

وی خدمت رسانی به محرومان را با رعایت عدالت و بدون هیچ گونه وابستگی به فرد یا گروه خاصی از افتخارات این نهاد عنوان كرد و اظهارداشت:با توجه به نزدیك بودن زمان رسمی انتخابات صرفا" كارها را برای رضایت خداوند انجام دهیم و خدمات امداد نباید مورد سوء استفاده شخص و گروه خاصی قرار گیرد و همه ی ما وظیفه داریم مردم را به شركت در انتخابات دعوت كنیم.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) كهگیلویه و بویراحمد با بیان اینكه كمیته امداد منتسب به رهبری است و اسلام ونظام از هر چیزی مهمتر است ،خاطرنشان كرد: همه ی ما باید توجه داشته باشیم كه مبادا مدیر یا همكاری از امدادگران با حركات ناشایست به نام امداد باعث بدنامی این نهاد شود، در یك جمله عاقبت خود را فدای دنیای دیگران نكنیم و سوء استفاده از موقعیت و اموال امداد به نفع و یا ضرر كاندیدای خاص حرام است و باید از آن پرهیز شود.

فرهادی تصریح كرد: وظیفه همه ی ما ایجاد همدلی و اتحاد میان مردم و تبعیت و پیروی محض از ولایت فقیه كه ركن اصلی نظام و امری واجب است، می باشد كه با رهنمودهای مقام معظم رهبری باید طوری عمل كنیم كه متهم نشویم.

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی كمیته امداد امام خمینی (ره ) استان وی در پایان اضافه كرد: باید با حركات جهادی در رفع فقر و محرومیت و ریشه كنی بیكاری به پیشرفت ها و تعالی همه جانبه ی استان و كشور كمك كنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین