کد خبر: ۱۲۹۳۳۷
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۲

در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات چه گذشت؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پس از چندی وقفه با حضور دوازده نماینده احزاب عضو این تشکل در محل دفتر جوانان ایران اسلامی برگزار شد و حاضران ضمن تاکید بر اتحاد و انسجام اصلاح طلبان خواستار پیگیری مطالبات اصلاح طلبان به صورت قانونی و مسالمت آمیز در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شدند. 

به گزارش آفتاب، سایت جوان، نزدیک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گزارشی که از این جلسه منتشر کرده مدعی شده که «در این جلسه حاضران ضمن ارائه اخبار سیاسی روز به موضوعات فعال شدن محسن هاشمی در فضای انتخاباتی، عدم اعلام نظر رییس جمهور در اجرای نظر رهبر انقلاب در خصوص برکناری وزیر اطلاعات و مثبت دانستن دیدارهای خاتمی با موسوی خوئینی‌ها‌ و... به بحث و گفتگو پرداختند».
 
این سایت می‌افزاید: «همچنین دو موضوع انتقال ریاست دوره‌ای جبهه اصلاحات به تشکل "مجمع فرهنگیان ایران اسلامی" "و موضع گیری در خصوص انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی" در دستور کار قرار گرفت». 

به گزارش این سایت نزدیک به سپاه «سخنان خاتمی در ماه‌های اخیر در این جلسه به عنوان حداقل خواسته اصلاح طلبان مورد تاکید قرار گرفت». 

جوان در پایان می‌افزاید: «دراین جلسه مقرر شد تا با توجه به اجرا نشدن برخی مصوبات قبلی با برخی از چهره های پشت پرده نزدیک به جریان اصلاحات نظیر (ن.ن) و (ح.خ) و (الف.ه) دیدارهایی صورت بگیرد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
0
0
ظاهراً آقایان (ش.ت.ه) ، (خ.ف.ه) ، (ک.چ.ل) هم بوده اند . که در این خبر جوان نیامده است !
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین