کد خبر: ۱۳۱۹۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۶

جوانفكر: از آزادی ملک‌زاده خبر ندارم

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: مشاور رسانه‌ای دولت، گفت: اگر ملک زاده آزاد شده است خود قوه قضاییه باید این خبر را اعلام کند.

علی اکبر جوانفکر درخصوص انتشار اخباری مبنی بر اینکه طی روزهای اخیر محمدشریف ملکزاده دبیر سابق شورای عالی ایرانیان خارج از کشور به طور موقت آزاد شده و دیدارهایی نیز با برخی مسئولان ارشد ریاست جمهوری داشته است، گفت: چطور است که وقتی کسی را دستگیر می‌کنند خبرش را همه جا اعلام می‌کنند، اگر ملک‌زاده آزاد شده است نیز باید خبرش به صورت رسمی از طرف قوه قضاییه اعلام می‌شد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد شما در سرمقاله روزنامه ایران تلویحاً این آزادی را تکذیب کردید، گفت: در سر مقاله‌ روزنامه ایران حرفی از آزادی ملک‌زاده نزدم و تنها عنوان کرده‌ام که وی 40 روز در انفرادی به سر می‌برده است، چیزی را تایید یا تکذیب نکرده‌ام.

جوانفکر درباره اتهامات ملک‌زاده نیز گفت: هنوز قوه قضاییه اتهامات وی را اعلام نکرده است، اما نمایندگان گفته‌اند که اتهامات ملک‌زاده مسایل مالی و غیر‌مالی است. باید پرسید خود قوه قضاییه مرجعی برای درج خبر ندارد که اخبار قوه از منابع دیگر کسب می‌شود؟

وی ضمن اشاره به اینکه ملک‌زاده برای بررسی‌های بیشتر دستگیر شده است، درباره گرفتن پرونده ملک‌زاده توسط احمدی‌نژاد و همچنین زمان آزادی ملک‌زاده اظهار بی‌اطلاعی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین