کد خبر: ۱۳۲۴۵۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۶

فصل جدید لیگ برتر انگلستان آغاز شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال انگلستان روز شنبه در حالی آغاز شد که دو تیم آرسنال و لیورپول با تساوی برابر حریفان شروعی ناامیدکننده داشتند. 

در روز افتتاحیه این مسابقات شش بازی برگزار شد. قرار بود دیدار تاتنهام با اورتون نیز در این روز انجام شود، اما به دلیل ناآرامی‌های اخیر شهر لندن این مسابقه به تعویق افتاد.

آرسنال در شرایطی که رفتن سسک فابرگاس و سمیر نصری از این تیم قطعی به نظر می‌رسد، بدون حضور این دو هافبک به دیدار نیوکاسل رفت و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید. 

آرسنال در این بازی به ندرت موقعیت جدی برای باز کردن دروازه میزبان داشت و در نیمه دوم با اخراج ژروینیو ده نفره هم شد. 

ژروینیو، مهاجم ساحل عاجی جدید آرسنال به دلیل درگیری با جوی بارتن در دقیقه ۷۶ اخراج شد. 

آرسنال فصل گذشته در رده چهارم لیگ برتر انگلستان قرار گرفت و برای صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه این هفته در دیدار رفت پلی آف مقدماتی لیگ قهرمانان میزبان اودینزه ایتالیا است. 

تیم لندنی در هفته دوم لیگ برتر در خانه با لیورپول دیدار خواهد کرد. 

لیورپول در اولین بازی فصل در ورزشگاه آنفیلد مقابل مهمانش، ساندرلند ۱-۱ متوقف شد. 

تیم کنی دالگلیش بازی را خوب شروع کرد و لوئیس سوارز پس از از دست دادن یک ضربه پنالتی در دقیقه ۵، هفت دقیقه بعد لیورپول را پیش انداخت. 

اما ساندرلند در نیمه دوم با گل دقیقه ۵۷ سباستین لارسن نتیجه را به تساوی کشاند و یک امتیاز خارج از خانه را گرفت. 

در سایر دیدارها، بولتون در زمین تیم تازه صعود کرده کویينز پارک رنجرز با ۴ گل پیروز شد، وولورهمپتون ۲ بر ۱ بلکبرن را در خانه اش شکست داد و دیدار فولام با استون ویلا و ویگان با نورویچ به ترتیب با تساوی ۰-۰ و ۱-۱ به پایان رسید. 

در ادامه بازی‌های هفته نخست، روز یکشنبه منچستر یونایتد، مدافع عنوان قهرمانی، مهمان وست‌برومویچ است و چلسی در زمین استوک سیتی به میدان می‌رود. 

منچستر‌سیتی هم روز دوشنبه میزبان تیم سوانسی است که در این فصل به لیگ برتر صعود کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین