کد خبر: ۱۳۴۹۲۸
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۹

جبهه پایداری به دنبال عقب‌نشینی آبرومندانه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دیدارهای دو حامی اصلی جبهه پایداری با برخی بزرگان از جمله مقامات عالی‌رتبه نظام موجب شده است این دو چهره بر قرار گرفتن این جبهه در درون ائتلاف 7+8 تاكید كنند.

این تغییر و همچنین اعلام موضع صریح یكی از نهادهای انقلابی به سران جریان پایداری درخصوص تاكید بر وحدت اصول‌گرایان موجب شده است جریان پایداری خود را برای عقب‌نشینی از مواضع ماه‌های اخیر و پیوستن به ائتلاف اصول‌گرایان آماده كند.
 
این امر در كنار مواضع صریح آیت‌الله مهدوی‌كنی مبنی بر نپذیرفتن شرایط این گروه نوظهور در عین حفظ احترام‌شان، از جمله عوامل كاهش هیاهو و فضاسازی‌های این طیف در روزهای اخیر ارزیابی می‌شود. 

گفته می‌شود درون جریان پایداری نیز اختلافاتی بروز كرده و برخی چهره‌ها نظیر صفارهرندی و باقری‌لنكرانی با پیوستن به ائتلاف اصول‌گرایان موافقند، اما برخی از چهره‌ها نظیر محصولی و آقاتهرانی كه ارتباط خود را با احمدی‌نژاد حفظ كرده‌اند، عدم وحدت را هم بلااشكال می‌دانند. 

با این وجود، حركت‌های تبلیغاتی ماه‌های اخیر این جریان، موجب شده است عقب‌نشینی از موضع افراطی قبلی و پذیرش حضور بی‌قید و شرط در ائتلاف اصول‌گرایان باعث ریزش شدید نیروهای افراطی حامی این طیف گردد و به همین‌ خاطر سران جریان پایداری درصدند راه‌حلی آبرومندانه برای خروج از این وضعیت پیدا كنند.

یكی از راه‌های حفظ آبروی این جریان، جایگزینی آقاتهرانی به جای حسینیان در گروه داوری اصول‌گرایان بود كه البته ظاهراً با مخالفت بخشی از جریان پایداری مواجه شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین