کد خبر: ۱۳۵۴۶۳
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۱

ذوالنور: بی‌توجهی به ولايت فقيه از بزرگترين گناهان است

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و دبیر ستاد کنگره شهدای روحانی کشور، با حضور در منطقه رزمایش یادیاران سمنان و سخنرانی در جمع نمازگزاران حاضر در این منطقه گفت: استان سمنان در هشت سال دفاع مقدس از استان‌های پیشرو بوده است و نقش کلیدی نیروهای بسیجی، سپاهی و ارتشی آن نشان‌دهنده پیش‌قدم بودن این استان در دوران دفاع مقدس است.

مجتبی ذوالنور با بیان اینکه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و هر چه داریم از شهدا و رزمندگان است، افزود: زبان‌ها و قلم‌ها از وصف رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عاجز است.

وی با اشاره به اینکه صحنه‌های معنویت در صحنه‌های واقعی بروز و ظهور پیدا می‌کند، خاطرنشان کرد: با ماکت شبیه‌سازی شده نمی‌شود صحنه‌های واقعی را نمایش داد.

دبیر ستاد کنگره شهدای روحانی کشور گفت: عفت، پاکدامنی، حیا، گناه‌گریزی،‌ معنویت و عشق به ولایت از ویژگی‌های شهدا بوده است.

ذوالنور افزود: ما همه چیز را مدیون شهدا و رهبری امام راحل هستیم و محور اساسی حرکت جاودانه مردم ایران پیوند ملت ایران و خالق هستی است.

وی تصریح کرد: رزمندگان به منظور دفاع از اسلام و لبیک به ندای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به جبهه‌ها رفتند و با رشادت‌های خود دنیا را مات و مبهوت کردند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان داشت: شهیدان رمز شکوه انقلاب اسلامی شدند و عزت و سربلندی امروز ما در گرو جانفشانی و ایثارگری شهداست.

ذوالنور تأکید کرد: نباید اینگونه تصور شود که توطئه‌های دشمنان پایان یافته بلکه باید همواره آماده فداکاری در راه نظام و ولایت فقیه باشیم، چرا که بی‌توجهی به ولایت فقیه و پشت سر ولی فقیه حرکت نکردن از بزرگترین گناهان است.

وی با توصیه همگان به خواندن وصیت نامه شهدا یادآور شد: وجه مشترک بین وصیت نامه همه شهدا این است که آنها برای حفظ دین رفتند و درخواست‌شان از دیگران این بود که اجازه ندهند در این کشور ولی فقیه تنها بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین