کد خبر: ۱۳۶۴۲۵
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵

باهنر: انتخابات دوره نهم مجلس مهمترین و حساس‌ترین انتخاباتی است که در آینده کشور تاثیر می‌گذارد

جبهه پایداری هنوز مبنای بی‌مهری دارد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدرضا باهنر که در دومین نشست فصلی جبهه پیروان خط امام و رهبری سخن می‌گفت، با اشاره به انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این انتخابات اولین انتخابات بعد از جریان فتنه 88 است که برگزار می‌شود. سران وابسته و سبک سر فتنه در سال 88 هزینه‌های سنگینی را به نظام وارد کردند. اگرچه در مقابله با آن مجاهدت عظیمی رخ داد و بصیرت مردم تعمیق پیدا کرد و منجر به حماسه نهم دی شد که در تاریخ خواهد ماند. 

اهم اظهارات وی به شرح یر است: 

* هنوز برخی خواب آن تلاش‌های مذبوحانه در سال 88 را برای نظام می‌بینند. رقیب اصلی ما در انتخابات آینده فتنه‌گران، سران فتنه و کسانی هستند که منافع شخصی و گروهی خود را به منافع استکبار گره زدند و برای مخدوش کردن نظام تلاش کردند اما بحمدالله خواب‌شان تعبیر نشد.

* از چند ماه بعد از انتخابات سال 88 عده‌ای از فرهیختگان و متدینین پیش‌بینی کردند که فتنه‌ای بزرگ‌تر از فتنه سال 88 به‌وجود می‌آید که جریان انحرافی است. جریان انحرافی این بار از درون کسانی که مدعی اصول‌گرایی هستند بیرون آمد و خداوند این بار نیز تفضل فرمود و خیلی زود جریان اصول‌گرایی و جریان انحرافی از یکدیگر متمایز شدند. 

*منحرفین دیدگاه‌های مختلفی در مسائل گوناگون دارند و دست داشتن در برخی فسادهای بزرگ اقتصادی توسط آن‌ها به وجود آمده است. 

*جریان انحرافی جدای از جریان اصول‌گرایی است. خطر جریان انحرافی برای انتخابات آینده همچنان تاکید کننده است. 

* فسادی که در سیستم بانکی کشور اتفاق افتاد یکی از مسائلی است که افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داده که انتخابات نیز به خاطر این مساله تحت تاثیر قرار گرفته است. مسوولان باید بدون ترحم با مفسدین اقتصادی قاطعانه برخورد کنند. 

*نقد دولت باید مشفقانه باشد، بازار نقد بازار داغی است و برخی‌ها متاسفانه پیش از آن‌که به طرح نکات مثبت تشکیلات خود بپردازند به نقد رقبای خود می‌پردازند که از مرز اعتدال، علمی بودن و مشفقانه بودن خارج می‌شود. 

* نقد دولت از زوایای گوناگون باید مورد بررسی قرار گیرد، نقد جریان انحرافی، فساد و مشکلات دیگر باید عادلانه و دقیق باشد. 

* دولت خدمات بسیار زیادی داشته، اما اشکالات فراوانی هم دارد، جریان فتنه، انحرافی و فساد اگرچه تفاوت‌هایی دارند اما در برخی مواقع دست‌شان در یک کاسه است. 

* نباید جای جریان فساد انحرافی و فتنه با هم عوض شود، رقیب اصلی انتخابات آینده ما فتنه‌گران هستند و البته بایستی با دقت جریان انحرافی و فاسد اقتصادی تعقیب و مراقبت و در صورت اثبات جرم دستشان بی‌رحمانه قطع گردد. 

*وحدت و آرامش باید جزء سیاست‌های راهبردی اصول‌گرایان در انتخابات آینده باشد. 

* از حضور اصلاح‌طلبانی که موضع خود را با جریان فتنه و ساختارشکنان جدا کرده باشند در انتخابات آینده استقبال می‌کنیم. 

* شاکله جبهه پیداری رایحه خوش خدمت است وجبهه پایداری هنوز مبنای بی‌مهری دارد، اما آغوش اصول‌گرایان همچنان باز است. دوستان جبهه پایداری در جلسات حضور پیدا کنند، از چتر پربرکت جامعتین باید حداکثر استفاده را متدینین به نفع حزب‌الله انجام دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین