کد خبر: ۱۳۶۷۵۸
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۶

هشدار سید محمد خاتمی درباره بهانه‌گیری‌های جدید علیه ایران

برخورد خشن و خصمانه، اقدامی است علیه کل ملت و کشور
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سیدمحمد خاتمی در دیدار با جمعی از کارشناسان و مسؤولان سابق و صاحب نظر در امور سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی نسبت به موضع‌گیری‌های جدید غرب و بخصوص آمریکا در قبال جمهوری اسلامی ایران ابراز نگرانی کرد.

به گزارش آفتاب، رییس‌جمهور پیشین کشورمان در پی ارائه دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی امنیتی – سیاسی درخصوص رفتار منسجم و تدبیر شده سیاسی – تبلیغاتی علیه ایران و ارزیابی این رویکرد غیرمنتظره، تصریح کرد: من نیز مانند شما نگرانم! به نظر می‌رسد که بهانه‌گیری‌ها علیه ما روز به روز بیشتر و در این اواخر تشدید شده است و چه بسا که مصارف انتخاباتی برای بعضی جریان‌ها در غرب و آمریکا داشته باشد.

وی در این باره گفت: برای کسانی که به اصل انقلاب، مصالح ملی، حقوق مردم و سربلندی ایران می‌اندیشند به هیچ‌وجه قابل قبول و تحمل نیست که قدرت‌ها و کسانی درصدد ضربه زدن به ایران مصالح و منافع باشند و هرگونه برخورد خشن و خصمانه با ایران مطرود است و زیان آن بیش و پیش از هرکس و هرجا متوجه مردم بزرگوار ایران خواهد بود و اقدامی است علیه کل ملت و کشور که همگان باید در مقابل آن بایستند.

خاتمی افزود: لازم است هوشیاری خود را در برابر توطئه‌ها و بدخواهی‌ها افزایش دهیم.

رییس دولت اصلاحات همچنین تاکید کرد: مسائل و بحث و گفت‌و‌گوها و نقد و انتقادهایی که در درون ما هست امری است داخلی و نمی‌تواند و نباید دست‌آویز توجیه دخالت بیگانگان در امور داخلی شود.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: مواضع و رفتارها و گفتارها بخصوص از سوی مسئولان نیز باید به گونه‌ای باشد که بهانه‌ای به دست قدرت‌ها و جریانات بیرونی که مصالح ملی و امنیت و تمامیت ارضی ما را هدف قرار داده‌اند ندهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین