کد خبر: ۱۳۶۷۶۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۱

پای استیلی توی کفش دایی!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پرسپولیس دوباره دست روی بازیکنی گذاشته که علی دایی زودتر برای جذب او اقدام کرده بود. 

پرسپولیس در حالی دنبال جذب مهدی کیانی بازیکن اخراجی تراکتورسازی است که علی دایی 3 هفته قبل از طریق باشگاه راه‌آهن برای جذب این بازیکن با مسئولان باشگاه تراکتورسازی نامه‌نگاری کرده بود. 

حمید استیلی سرمربی پرسپولیس در مصاحبه‌ای گفته بود که مهدی کیانی را برای پرسپولیس می‌خواهد. او در حالی گفته دنبال جذب کیانی است که ابتدای فصل هم کیانی قرار بود به پرسپولیس برود اما با تعلل این باشگاه، کیانی قراردادش را با تراکتورسازی تمدید کرد. 

پرسپولیسی‌ها که طی یکی دو روز گذشته مدعی شده‌اند خواستار مهدی کیانی هستند، برای جذب این بازیکن باید با سه باشگاه راه‌آهن، مس کرمان و مس سرچشمه رقابت کنند چراکه این باشگاه‌ها نیز خواستار جذب کیانی هستند و حتی برای جذب او با مسئولان باشگاه تراکتورسازی نامه‌نگاری هم کرده‌اند. 

اولین باشگاهی که برای جذب کیانی اقدام کرد راه‌آهن بود که سه هفته قبل نامه رسمی خود را به تبریز فرستاد. پرسپولیسی‌ها با درخواست جذب کیانی برای دومین بار است که دست روی بازیکنی می‌گذارند که علی دایی هم خواستار اوست.
 
اولین بازیکن وحید هاشمیان بود که پس از برخورد سرد مسئولان باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات، با علی دایی مذاکره کرد. 

هاشمیان تنها بازیکنی بود که مسئولان باشگاه پرسپولیس گفتند تصمیم‌گیری در مورد او را به کمیته فنی باشگاه می‌سپارند. بیژن ذوالفقارنسب هم که از این تصمیم باشگاه ناراحت شده بود، تصمیم‌گیری در مورد این موضوع را قبول نکرد و گفت: «مگر در مورد بقیه بازیکنان ما تصمیم گرفته بودیم که حالا بخواهیم در مورد هاشمیان تصمیم بگیریم؟» 

پرسپولیس بدون هاشمیان اردوی ترکیه خود را برگزار کرد اما پس از آن‌که دایی با هاشمیان مذاکراتی جدی را پشت سر گذاشت، ناگهان نظر پرسپولیسی‌ها عوض شد و قرارداد این مهاجم را تمدید کردند. حالا در مورد جذب مهدی کیانی، دومین بار است که پرسپولیس دست روی بازیکنی می‌گذارد که علی دایی هم خواستار جذب آن بازیکن شده.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین