کد خبر: ۱۳۷۰۹۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۷

دستگيری ۸ نفر ديگر در ارتباط با پرونده اختلاس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ حجت الاسلام والسملمين محسني اژه اي با روساء و مسئولين حراست ۱۳ بانک کشور ديدار و گفت‌وگو کرد. 

دادستان کل کشور و ناظر پرونده فساد بانکی در اين ديدار ضمن تقدير از همکاری که اين بانک‌ها و واحد حراست آنها با مسئولين و دست‌اندرکاران رسيدگی به پرونده فساد بزرگ بانکی به عمل آوردند از آنها خواست به همکاری‌های خود شتاب بيشتری بدهند. 

بنا به گزارش باشگاه خبرنگاران، حاضرين در نشست که از روئسا و مسوولين حراست بانک‌هايی بودند که مجموعه‌ها و شرکت‌های مرتبط با فساد بانکی اخير به آنها مراجعه کرده يا در حوزه‌هايی مانند LC، اعتبارات و تنزيل‌ها اقدام نموده و بدهی‌هايی به‌جا گذاشته بودند. 

در ادامه نشست مسئولين بانک‌ها با اعلام آمادگی در جهت ادامه و تقويت همکاری در اين زمينه، ابراز داشتند با سرعت بيشتری به همکاری‌ها در جهت تأمين موارد خواسته شده اقدام خواهند کرد. 

حجت الاسلام و المسلمين اژه‌ای دادستان کل کشور نيز خواستار آن شد که مراقبت‌های بيشتری نسبت به آسيب‌پذيری بانک‌ها صورت گيرد تا از به وجود آمدن موارد مشابه پيشگيری گردد. 

منبع آگاهی که اين خبر را به باشگاه خبرنگاران اعلام نمود، همچنين از دستگيری ۸ نفر از مرتبطين و همکاران حلقه فساد بزرگ بانکی در روز گذشته خبر داد و اضافه نمود با سرعت يافتن تحولات و پيگيرهای معموله در اين پرونده‌، انشاءاله ابعاد ديگری از ابهامات آن به‌زودی برطرف خواهد گرديد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین