کد خبر: ۱۳۸۵۷۴
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۸

عضو جبهه پایداری: اگر آیت‌الله مصباح بگویند جبهه پایداری لیست مجزا می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سیدعلی‌محمد بزرگواری یکی از اعضای جبهه پایداری، ارایه فهرست مستقل را منوط به اعلام نظر آیت‌لله مصباح‌یزدی مبنی براینکه اختلاف‌نظر اصول‌گرایان اشکالی ندارد، دانست. 

وی در همین حال خاطرنشان کرد که شورای مرکزی جبهه پایداری با آیت‌الله محمدرضامهدوی‌کنی، دبیر جامعه روحانیت مبارز تهران و آیت‌الله محمد یزدی، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدارهایی داشته و دیدگاه‌های جبهه را انتقال داده‌اند، از این‌رو زمینه برای تحقق وحدت میان جبهه پایداری و گروه 7+8 مهیاست. 

نماینده کهگیلویه با تاکید بر اینکه سکوت اصول‌گرایان در برابر جریان‌های فتنه و انحرافی پاشنه‌آشیل وحدت جبهه پایداری و گروه 7+8 به شمار می‌رود، جبهه پایداری معتقد است اصول‌گرایانی که در زمان فتنه جزو ساکتین بودند، حتی اگر عضو جبهه پایداری هم باشند، نمی‌توانند در دایره حکمیت و داوری اصول‌گرایان قرار داشته باشند و این قاعده درباره اصول‌گرایانی که در برابر جریان انحرافی سکوت کرده نیز صادق است. 

به گفته وی، قبول‌‌داشتن حکمیت جامعه مدرسین و جامعه روحانیت به مفهوم قبول داشتن نظرات همه اعضای جامعتین نیست، چرا که در داخل جامعتین نیز ساکتان حضور دارند، بنابراین حکمیت جامعه مدرسین و جامعه روحانیت به مفهوم قبول حکمیت شخص آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله محمد یزدی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین