کد خبر: ۱۳۸۸۷۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۹

الهام: در سلامت فکری و گفتمانی دولت دهم هیچ شکی نیست/ زارعی: ارتباطی با مشایی نداریم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اعضای جبهه پایداری در اولین نشست استانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در تهران، درخصوص مواضع خود نسبت به دولت دهم و مشائی، پیروی از ولایت فقیه، تابعیت دوگانه آقاتهرانی، اتهامات واردشده به جبهه پایداری پاسخ دادند. 

گزیده‌ای از اظهارات الهام، زارعی و محصولی به شرح زیر است: 

غلامحسین الهام: اشکالاتی که به دولت وارد است را صددرصد نفی نمی‌کنیم 

* وجه‌تمایز این دولت با دولت‌های پیشین در حمایت گفتمانی مقام معظم رهبری از دولت نهم و دهم است. 

* مقام معظم رهبری نسبت به همه دولت‌ها حمایت اجرایی داشتند، اما نسبت به دولت نهم حمایت گفتمانی دارند و همواره به صورت قاطع از دولت احدی‌نژاد حمایت و این دولت را تایید نموده‌اند. 

*هیچ دولتی به شهادت آحاد مردم و رهبری معظم انقلاب به پرکاری این دولت در خدمت‌رسانی نبوده است. 

* اشکالاتی که به دولت وارد است را صددرصد نفی نمی‌کنیم.‌ در سلامت گفتمانی و فکری این دولت هیچ شکی نیست و از همه دولت‌های قبلی عملکرد بهتری داشته است. 

*مواضع دولت نسبت به ولایت بسیار صریح و روشن است و طبق سخنان رییس‌جمهور، نگاه دولت به ولایت، همچون نگاه آن به سمت امام زمان(عج) است. 

زارعی: آقاتهرانی تابعیت دوگانه ندارد 

* از آنجایی که حجت‌الاسلام آقاتهرانی به حج مشرف شده، من این سوال را پاسخ می‌دهم و با اطمینان می‌گویم وی تابعیت دوگانه ندارد. 

* حجت الاسلام آقاتهرانی مدت قابل‌‌توجهی در آمریکا زندگی کرده و همزمان امام جمعه نیویورک بوده و مشکلات مسلمانان منطقه را هم مرتفع می‌‌کرده است. در نیویورک این یک قانون است که هرکس برای ادامه تحصیل به این کشور سفر می‌کند، برای وی کارت اقامت صادر می‌شود و این کارت اقامت با تابعیت دوگانه متفاوت است. در رسانه‌ها اعلام شده که وی تابعیت دوگانه دارد اما تاکید می‌کنم پس از ورود وی از آمریکا کارت اقامت آقاتهرانی باطل شده است. 

* ما ارتباطی با مشایی نداریم و برخی از گفتارها و رفتارهای وی را ضد مشی کلی انقلاب و تدابیر رهبری می‌دانیم که همین مساله از آسیب‌های جدی دولت نهم و دهم است. 

* اگرچه دولت دهم خدمات ارزنده‌ای را ارایه کرده اما این حواشی مشکلات بسیاری را در این دو دولت پیش آورده و برخی هم عمده این اتفاقات و حواشی را تحت تاثیر مشایی می‌دانند. 

* ما ارتباطی با مشایی نداریم و دولت را در خدمات‌رسانی و انجام فعالیت‌‌هایش حمایت می‌‌کنیم اگرچه در مرزهایی که به ولایت ارتباط دارد، با دولت مرزی جدا داریم. 

*این حزب ارتباطی با جریان انحرافی ندارد و تولد جبهه پایداری برای برخورد و مقابله با انحرافات جاری جامعه اتفاق افتاده است. 

محصولی: تا زمان انتخابات روند برنامه‌ها روزبه‌روز تغییر خواهد کرد 

*موضوع وحدت برای این جبهه پایداری اهمیت بسیاری دارد و استراتژی وحدت حداکثری با تمامی ابعاد از مهمترین مواضع جبهه پایداری است. 

* اگرچه در مورد وحدت بحث‌های مختلفی مطرح می‌شود، ما یک مدل از مدل‌های وحدت را انتخاب کردیم که شرکت در 7+8 است که ممکن است نوع دیگری از تعامل و وحدت هم در آینده شکل بگیرد. 

* ما برای حضور در جمع 7+8 مواردی را درنظر گرفتیم تا دوستانی که در فتنه‌های گذشته مردود شده‌اند، در این جمع حضور نداشته باشند. 

* جبهه پایداری به دنبال جلب نظر افرادی است که در 9 دی شرکت کرده‌اند و اگر ما در مرکزیت وحدت به مردودشده‌ها جای بدهیم، اعتماد مردم را از بین خواهیم برد. 

* تا زمان انتخابات روند برنامه‌ها روزبه‌روز تغییر خواهد کرد و جبهه پایداری با توجه به پیش‌بینی شرایط آینده و تبعیت از رهبری مطابق تکلیف عمل می‌کنند. 

*پیشنهاد 2+2 جبهه پایداری برای تجمیع وحدت مطرح شده و جبهه پایداری خواسته احزاب به جای صف‌آرایی علیه یکدیگر تعامل بیشتر داشته باشند. 

* در این پیشنهاد قرار شده دو نفر از جبهه پایداری و دو نفر از جبهه متحد اصول‌گرایان معرفی شوند تا بحث‌ها را با تعامل بیشتر برای وحدت حداکثری پیش ببرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین