کد خبر: ۱۳۹۲۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۳

بادامچیان: ما از کسانی حمایت می‌کنیم که پشت رهبری حرکت نمایند نه جلو و نه حتی در کنار ایشان

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمی‌توانیم برای مردم تعیین تکلیف کنیم که چه کسی اصول‌گراست و دیگری نیست تنها رهبری است که شاخص اصول‌گرایی را مشخص می‌کند.

اسدالله بادامچیان در گردهمایی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی(ره) بازار با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: عید غدیر در منظر شیعیان عید الاکبر و روز اکمال نعمت الهی بر زمینیان است، دین ما همان دین حضرت محمد(ص)، علی (ع) و امامان و در زمان غیبت امام خمینی و رهبری است، آنان‌که امام و رهبری را از هم جدا می‌دانند بدانند آن کسانی که ملت ایران را در این سال‌ها از انواع و اقسام بحران‌ها نجات دادند، امام خمینی و رهبری بودند. 

نماینده تهران در مجلس افزود: اصل ولایت است که مشخص کننده تمامی امور زندگی ماست، ایشان از هر کس تبری جست ما هم تبری می‌جوئیم. معیار ما گذشته افراد نیست، باید دید ولی امر مسلمین امروز در برابر افراد چه موضعی دارند. داشتن عقل در دیانت بسیار مساله مهمی است در اصول کافی قبل از هر بحث دیگری مساله عقل و جهل ذکر شده است. تبعیت از ولایت فقیه نیز بر اساس عقل، خرد و فهم است. اگر رجایی، رجایی شد فقط بخاطر عقل و تدبیرش بود که از زمان نخست وزیری تا ریاست‌جمهوری قاطعانه بر مساله ولایت فقیه و اطاعت‌پذیری تاکید داشت. 

بادامچیان گفت: همه ما انسان‌ها دارای دیدگاه‌های مختلفی هستیم و بعضا با یکدیگر اختلاف سلیقه نیز داریم در این اختلاف‌ها باید یکنفر باشد تا وحدت را نگه دارد و در واقع آن فرد کسی نیست، جز ولی فقیه که بر تمام مسائل اشراف کامل دارد. 

این نماینده مجلس ادامه داد: مسوولان ما نیز باید بدانند ملت ایران به هر آنچه آقا بگوید عمل می‌کنند، اگر چه بعضی از پست‌ها مانند ریاست‌جمهوری بر اساس قانون اساسی نفر دوم کشور هستند، ولی شریعت و دینداری به ما تبعیت مطلق از رهبری را سفارش می‌کند، ما از کسانی حمایت می‌کنیم که پشت رهبری حرکت نمایند نه جلو و نه حتی در کنار ایشان. 

بادامچیان خاطرنشان کرد: در مورد انتخابات پیش‌رو نیز باید توجه داشت که با بازی‌های نمایشی و روبروی هم قرار دادن دو گروه به موفقیت نخواهند رسید. باید به آن‌ها گفت اگر شما نباشید آیا مردم مجلس را تشکیل نمی‌دهند، باید همه این منیت‌ها را کنار گذارند و با پیروی از رهبری و ولایت مطلق فقیه در کنار مردم به آبادانی کشور فکر کنند. 

این نماینده مجلس تصریح کرد: تهدیدهای خارجی همگی از پایه غلط است. بحثی که امروز به راه انداختند، در مورد حمله اسرائیل به ایران بسیار بی پایه است، زیرا تا آن‌ها بخواهند نیروهای خود را در مرزهای ما مستقر نمایند مطمئنا اسرائیل محو خواهد شد و تنها با ارتش توپخانه ایران لشگر آمریکا نیز به عقب رانده خواهد شد. 

بادامچیان در پایان گفت: این حمله‌ها و تهدیدها دائمی است و بنده امیدوارم بتوانیم با تبعیت کامل از رهبری در برابر این مسائل مانند گذشته ایستادگی نمایئم تا آزادی و افتخار را به دیگر کشورها صادر کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین