کد خبر: ۱۳۹۹۳۵
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۹

چرا آقایان آقاتهرانی و حسینیان از نامزدی مجلس فرار می‌کنند؟

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: جنابان آقایان حسینیان و آقاتهرانی اعلام کرده‌اند در انتخابات مجلس دهم نامزد نمی‌شوند. 

علاوه بر این دو عضو بزرگوار جبهه پایداری( یعنی همان تشکلی که منتقدانش معتقدند آقای احمدی‌نژاد و مشایی را با دست پس می‌زند و با پا پیش می‌کشد) چند نفر دیگر از اعضا با آنها همداستان شده‌اند اما تعداد بیشتری از موسسان و عناصر اصلی این جریان، با اینکه جناب دبیر کل(آقای آقاتهرانی) فرموده‌اند که اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری نامزد نمی‌شوند، به حرف ایشان گوش نداده‌اند و در صدد بخت‌آزمایی و وزن‌کشی خود در انتخابات اسفند هستند. عده‌ای دیگر هم با اتخاذ مواضع مبهم، منتظر هفته‌ها و ماه‌های آینده‌اند و چشمشان به بادنمای سیاست دوخته شده تا در زمان مقرر تصمیم بگیرند. جناب دکتر باقری لنکرانی هم گفته است از آخرت خود می‌ترسد و به همین دلیل برای نامزدی مردد است. 

این حقیر به عنوان یک رای‌دهنده به شدت علاقمند است که جبهه پایداری با تمام قوای مادی و معنوی( یعنی از جناب محصولی گرفته تا جناب آقاتهرانی) در انتخابات شرکت کند. زیرا مواضع اخیر بزرگان این تشکل باعث شده است که عده‌ای - به حق یا ناحق - اعضای جبهه پایداری را به سهم‌خواهی و جرزنی و... متهم کنند. رفع این اتهام تنها با حضور در انتخابات - ولو با لیست جداگانه - امکان‌پذیر است و برعکس، غیبت در انتخابات معنایی جز وحشت از رقابت، نگرانی از رای نیاوردن و اعتراف به نداشتن کمترین پایگاه اجتماعی ندارد. 

خدارا چه دیده‌اید؟ شاید یک سونامی جدید اتفاق افتاد و مانند دوم خرداد 76 و سوم تیر 84، مردم، رفتاری خارق‌العاده از خود نشان دادند و مجلس پر شد از "جبهه پایداری.

محمد مهاجری- خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین