کد خبر: ۱۴۰۳۲۸
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۸

امیدوار رضایی: برنج‌های آلوده، افرادی را صاحب نفوذ و قدرت کرد تا حقیقت را پنهان کنند

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: برنج‌های آلوده هنوز هم خبرساز هستند. هرچند که وزارت بهداشت بارها اعلام کرده برنج‌های وارداتی مشکلی ندارند و پس از آن پاسخ‌گوی بهامات نبوده است. 

اما اکنون دروباره سازمان بازرسی کل کشور حرف از برنج‌های آلوده زده است. امیدوار رضایی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس و یکی از نماینده‌های پیگیر این ماجرا گفته برنج‌های آلوده وجود داشته‌اند، اما چون قاچاقچیان پرقدرت و پر نفوذ شده‌اند، حقیقت پشت قدرت آنها پنهان می‌شود. 

این می‌تواند کنایه‌ای به کتمان آلوده‌بودن برنج‌های وارداتی از سوی وزارت بهداشت باشد. 

رضایی در این‌باره به فارس گفته: "طبیعتاً وقتی قاچاق سودآور است، افرادی صاحب ثروت می‌شوند، صاحب قدرت و نفوذ هم می‌شوند و می‌توانند در جاهایی نفوذ کنند و از بیان حقایق جلوگیری کنند." 

به گفته او ممکن است با کمک مبادی رسمی این کار صورت گرفته: "اما با توجه به اینکه ناظران وزارت بهداشت در مبادی رسمی حضور دارند، بعید می‌دانیم چرا که برنج‌های آلوده باید از این مسیر عبور کنند. 

رضایی همچنین گفت: از وزارت جهاد کشاورزی و وزارت جدید صنعت، معدن و تجارت که مجوز واردات می‌دهد و هم وزارت بهداشت و درمان خواسته‌ایم گزارش خود را به ما بدهند و همچنین ستاد مبارزه با قاچاق کالا گزارش‌هایی داده‌اند که کامل نبوده ما درخواست کردیم گزارش دقیق‌تری بدهند و همین طور موسسه استاندارد، چرا که این سازمان‌ها با این مسئله درگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین