کد خبر: ۱۴۴۶۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۵
هفته بیست و چهارم لیگ برتر

پیروزی مس، صبا و ذوب‌آهن

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با پیروزی مس، ذوب‌آهن و صبا آغاز شد. 

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام سه دیدار در شهرهای کرمان، قم و اصفهان آغاز شد که در مهمترین آن‌ها صبا با نتیجه ۳ بر یک، مس سرچشمه را از پیش رو برداشت. 

تک گل مس را مجید باجلان در دقیقه سه به ثمر رساند و مرتضی هاشمی‌زاده (۴۵) و رضا عنایتی (۵۲ و ۷۷) زننده گل‌های صبا در این دیدار بودند. 

صبا با این پیروزی به چهل و یکمین امتیازش در فصل یازدهم لیگ برتر دست یافت ولی جایگاه چهارمی‌اش تغییری نکرد. مس سرچشمه هم با این شکست همچنان در قعر جدول جا خوش کرده است. 

در دیگر دیدار امروز (پنج‌شنبه) مس کرمان در خانه پذیرای سایپا بود که در پایان موفق شد با یک گل حریفش را شکست دهد. مصطفی سیفی در دقیقه ۵۴ تک گل این بازی را وارد دروازه سایپا کرد. 

مس کرمان با این پیروزی، ۲۷ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به داماش، موقتا به رده دوازدهم صعود کرد. سایپا هم با این شکست همچنان ۳۰ امتیازی باقی ماند تا موقتا به رده هشتم سقوط کند. 

دیگر دیدار این هفته را تیم‌های ذوب‌آهن و شاهین در اصفهان برگزار کردند که این دیدار در پایان با پیروزی یک بر صفر میزبان خاتمه یافت. 

به گزارش ایسنا، ذوب‌آهن با این برد، ۳۲ امتیازی شد و موقتا به در رده هفتم ایستاد. شاهین هم با این شکست ۲۵ امتیازی باقی ماند تا در رتبه شانزدهم قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین