کد خبر: ۱۴۵۳۵۲
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۵
در دومین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا

پراش و رجبلو نقره‌ای شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در دومین روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا مالزی، رکابزنان کشورمان موفق به کسب دو مدال نقره در ماده تایم تریل و دور امتیازی شدند. 

در دومین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در شهر کوالالامپور محل برگزاری این دوره از مسابقات، صبح امروز محمود پراش توانست با درخشش در ماده یک کیلومتر تایم تریل و تصاحب گردن آویز نقره، دومین مدال کاروان ایران را دراین رقابتها کسب کند. 

همچنین محمد رجبلو دیگر دوچرخه‌سوار ملی‌پوش کشورمان در ماده دور امتیازی به مصاف رقیبان خود رفت که در پایان موفق به کسب مدال نقره شد و با کسب این مدال، جمع مدال های کاروان ایران را به عدد ۳ رساند. 

در این ماده رکابزنان ژاپن و کره به ترتیب مقام های اول و سوم را کسب کردند. 

گفنتی است: پیش از این نیز علیرضا حقی عضو تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در نخستین روز این مسابقات موفق به کسب مدال طلا در ماده چهار کیلومتر تعقیبی انفرادی شده بود. 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری؛ سی و دومین دوره رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نوزدهمین دوره مسابقات در رده سنی جوانان و اولین دوره رقابتها در رده سنی زیر ۲۳ سال، از روز گذشته چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه به مدت ۱۰ روز در شهر کوالالامپور کشور مالزی در حال برگزاری است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین