کد خبر: ۱۴۵۸۳۶
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۹

نظر اولیایی در خصوص خبر استعفای رویانیان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اولیایی: بهترین توجیه کار رویانیان صحبت وی است که گفت: من احساس می کنم از این جنس نیستم. 

دیروز بعداظهر خبر استعفای مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خیلی سریع مثل بمب در تمام سایت ها ترکید و خیلی سریع هم رویانیان این خبر رو تکذیب کرد و دلایلی را در این خصوص آورد. از جمله اینکه در ابتدای کار که چند ماه پیش بوده است واقعاً قصد داشته استعفا دهد ولی با گذشت زمان و تغییر وضعیت و مخالفت وزیر از این استعفا پشیمان شده است. البته رویانیان یکی دیگر از دلایل استعفایش را مشکلات باشگاه ها خواند و گفت: تکلیفشان باید مشخص شود. وی افزود: در حال حاضر موانع زیادی برای خصوصی شدن باشگاه‌ها وجود دارد. ما در باشگاه پرسپولیس تمام تلاشمان را کردیم تا این باشگاه را خصوصی کنیم که نشد. برای تامین هزینه‌هایمان مشکل داریم که البته این مشکل تنها مربوط به باشگاه ما نیست و سایر باشگاه‌ها هم مشکل دارند.

با توجه به صحبت های گفته شده از سوی این مدیر باشگاه در خصوص استعفای مطرح شده و تکذیب آن فرصت را غنیمت شمرده و نظر سید کاظم اولیایی، عضو مجمع فدراسیون فوتبال را خواستار شدیم که در ادامه می خوانید.

اولیایی در خصوص استعفای رویانیان گفت: بهترین توجیه کار رویانیان صحبت وی است که گفت: من احساس می کنم از این جنس نیستم. این حرف بزرگی است که بیان شده است. هر کسی این شهامت را ندارد. باید از رویانیان بابت این شهامت تشکر کرد. من به ایشان تبریک می گوییم. این فضا، فضای ایشان نیست. مدیر باید در عرصه ورزش کاردان باشد.

وی در ادامه افزود: دنیای امروز دنیای تخصص و تجربه است. با توجه به نزدیکی انتخابات فدراسیون فوتبال باید دقت داشت کار در مجمع زیر نظر کارشناسان مجمع، برای انتخاب یک فرد انجام گیرد، نه اینکه بر اساس یک سری سلیقه شخصی کار انجام شود. این توهین به نظرتدبیر عمومی است. دیده شده هرگاه تدبیر عمومی به کار گرفته نشده به بن بست رسیده ایم.

به گزارش رویداد،این عضو مجمع فدراسیون همچنین افزود: حضور اولیایی در عرصه ورزش 2 ضرر داشته است. اول اینکه در تخصص خودشان خلاء ایجاد شده است و دیگر اینکه کارهایی را انجام می دهند که در آن هیچ تخصص و تجربه ای ندارند و سعی می کنند که آزمون و خطا کنند که این کار به ضرر جامعه است، این طور نیست که یک فرد بتواند در چند زمینه تخصص داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین