کد خبر: ۱۴۸۴۲۰
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۵

هوو بدون راننده وارد خانه‌های مسکونی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عصر امروز یک دستگاه تریلر هوو بدون راننده با وارد شدن به حیاط دو واحد مسکونی در دهستان دشتخاک زرند خسارت وارد کرد اما در این زمان کسی در حیاط خانه‌ها حضور نداشت.

در این حادثه راننده تریلر هوو در حالی که با قصد آب کردن ظرف از آن پیاده شد، ناگهان تریلر به حرکت افتاد و با عبور از سراشیبی پس از طی مسافت ۱۵۰ متر وارد حیاط واحد مسکونی شد و پس از عبور از آن وارد حیاط یک واحد مسکونی مجاور آن نیز شد.

مسلم ضیاء‌الدینی راننده هوو گفت: در حالی که ماشین روشن بود از آن برای برداشتن آب پیاده شدم، ناگهان با کمال ناباوری مشاهده کردم که تریلر وارد منزل همسایه‌ها شده است.

یکی دیگر از شاهدان حادثه نیز گفت: با به حرکت آمدن تریلر با استفاده از یک تکه‌سنگی قصد توقف آن را داشتم که موفق نشدم و چرخ تریلر به پایم اصابت کرد و مجروح شدم.

به گزارش فارس،یکی از فرزندان صاحبخانه که در آن لحظه در حال تنظیم کردن آنتن تلویزیون در پشت بام بود، اظهار داشت: با مشاهده حرکت تریلر بدون راننده به طرف منزلمان بسیار وحشت‌زده بودم و پس از برخورد با منزل همسایه وارد خانه ما شد و خساراتی به حیاط منزل و درختان باغچه وارد کرد.

این حادثه خسارت جانی در پی نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین