کد خبر: ۱۴۸۵۶۰
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۷

درخشان به جلسه رفت، شاهینی ها اعتصاب کردند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمید درخشان راهی دفتر علی افراشته شد تا آخرین حرفها را با رییس هیئت مدیره بزند وتکلیف خودش را با شاهین مشخص کند. تا لحظه نگارش این مطلب این جلسه هنوز ادامه دارد وتنها خبری که از آن درز کرده این است که افراشته به درخشان گفته تا روز شنبه صبر کن. اگر تا بازی با نفت آبادان خبری از کمک به باشگاه نشد با هم می رویم. درخشان ولی معتقد است رفتن در این شرایط به بوشهر هیچ سودی ندارد و او نمی تواند کاری برای تیم انجام دهد.

نرفتن درخشان به بوشهر وماندن او در تهران باعث شد تا تمرین امروزش شاهین هم با اعتصاب بازیکنان مواجه شود. در حالیکه قرار بود امروز تمرین شاهین در زمین شماره 2 ورزشگاه شهید بهشتی برگزار شود اما فقط سعید بیات ، حمیدرضا سلیمانی ، میلاد صارمی و یک بازیکن از تیم امید باهدایت اصغر کامیاب و رضا بازیاری تمرین کردند .

پرواز عصر امروز تهران به بوشهر کمی دیر به زمین نشست و در آن فقط جاسم کرار ، شاهین شفیعی ، مهدی شکوهی ، امجد شکوه مقام به همراه مظلومی و دلیخون حضور داشتند اما درخشان، محمد مومنی،طالب لو ، شکوری ، نوری ، انصاریان هنوز در تهران به سر می برند.

تعدادی دیگر از بازیکنان دیگر از جمله لک چیرا ، پتروویچ ، پورخسروانی و ایران نژاد هم که در بوشهر حاضر بودند به محل تمرین نرفتند تا بلکه وضعیت مطالباتشان مشخص شود.

مسعود نظرزاده بازیکن بوشهری شاهین نیز در شیراز به سر می برد واز برنامه تمرین خبر نداشت.

به گزارش گل،روزگذشته پس از بازگشت تیم از اردوی ترکیه به بازیکنان گفته شده بود که برنامه تمرین به اطلاع آنها خواهد رسید اما امروز با بازیکنان نه تماسی گرفته شد ونه سایت باشگاه خبری مبنی بر برگزاری تمرین مخابره کرد.

شاهین باید روز شنبه در بوشهر با نفت آبادان روبرو شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین