کد خبر: ۱۵۰۳۵۰
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۴
دیدار معوقه هفته بیست و ششم لیگ برتر؛

استقلال به سه امتیازی سپاهان رسید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی برابر ملوان به سه امتیازی سپاهان صدرنشین رسید. 

در دیدار معوقه هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی استقلال و ملوان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم تهرانی با نتیجه یک بر صفر برابر ملوان به پیروزی رسید و به سه امتیازی صدر جدول رسید.

گل استقلال را در این بازی محسن یوسفی در دقیقه 20 به ثمر رساند.

استقلال در حالی برابر تیم یازدهم جدول قرار گرفت که مهمترین نکته در ترکیب این تیم نیمکت نشینی خسرو حیدری بود. حمودی در این بازی به جای حیدری حضور داشت. البته حیدری از اواسط نیمه دوم به زمین آمد. آبی پوشان تهرانی که تا پیش از این با 49 امتیاز در رده سوم قرار داشتند با کسب سه امتیاز این بازی 52 امتیازی شدند اما همچنان در رده سوم قرار گرفته اند.

در نیمه نخست این بازی و تا پیش از گل یوسفی این تیم استقلال بود که برتر از حریف بود اما پس از این گل، ملوانیها برای جبران گل خورده جلو کشیدند و فرصتهایی را روی دورازه استقلال ایجاد کردند که مهمترین فرصت ملوان در دقیقه 25 توسط محسن مسلمان از دست رفت.

پس از این حمله، استقلال که زیر فشار حریف بود، جلو کشید اما نتوانست موقعیتی را روی دروازه ملوان ایجاد کند.

با آغاز نیمه دوم این بار باز هم استقلال بود که از حریفش برتر نشان داد اما بی دقتی مهاجمان این تیم به ویِژه آرش برهانی صدای اعتراض تماشاگران استقلال را بلند کرد. در ادامه و در دقیقه 55 ضربه فریدون زندی را حسنی صفت به کرنر فرستاد.

پس از زدن ضربه کرنر استقلال، ملوانیها ضد حمله خطرناکی را روی دروزاه استقلال ایجاد کردند که ضربه مسلمان با فاصله بسیار کم نسبت به دروازه استقلال به بیرون رفت. در ادامه باز هم ملوان بود که حملات خطرناکی را روی دروزاه استقلال تدارک دید اما این فرصتها با واکنشهای مهدی رحمتی از بین رفت.

در دقیقه 61 و در یک ضد حمله اسماعیل شریفات موقعیت خوبی را برای میداوودی ایجاد کرد و این بازیکن هم در موقعیت تک به تک توپ را به تیرک دروازه ملوان زد تا این فرصت هم برای استقلال از دست برود.

در ادامه، جلال رافخایی موقعیت خوبی را به دست آورد اما واکنش خوب رحمتی مانع از فروپاشی دروازه استقلال شد. رحمتی امروز بهترین بازیکن زمین بود.

به گزارش ایسنا، آرش برهانی در دقیقه 74 ضربه سر خوبی به سمت دروازه ملوان زد اما سالارزاده این توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

در نهایت استقلالی ها به سه امتیاز با ارزش این بازی رسیدند.

* داوران این بازی به خاطر درگذشت مادر محسن ترکی از بازوبند مشکی استفاده کردند. بازیکنان دو تیم هم یک دقیقه اول را به احترام ترکی سکوت کردند.

* سیموئز و دن گاسپار دستیاران کی روش برای تماشای این بازی در ورزشگاه آزادی بودند.

تماشاگر: حدود 15 هزار نفر

داوران: سیعد مظفری زاده، محمدرضا ابوالفضلی، تورج عیوض محمدی و محمدرضا اکبریان

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری، فریدون زندی، ساموئل، اسماعیل شریفات، مهدی امیرآبادی، علی حمودی، آرش برهانی(دقیقه 79 یرکوویچ)، میلاد میداوودی(دقیقه 68 میثم حسینی) و محسن یوسفی( دقیقه 67 خسرو حیدری)

ترکیب ملوان: سید علی حسنی صفت، سعید سالارزاده، احمد آهی، بابک پورغلامی، علیرضا رمضانی، سعید یوسف زاده(دقیقه 80 محمد همرنگ)، محسن مسلمان، مهران جعفری، محمد نزهتی، سید جلال رافخایی و مهدی دغاغله(دقیقه 69 محمد رجب زاده)
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین