کد خبر: ۱۵۱۳۷۹
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۹
لیگ بر‌تر در هفته بیست و نهم؛

استقلال از تراکتور سبقت گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی سه بر یک مقابل تیم قعرنشین مس سرچشمه جای تراکتورسازی تبریز در رده دوم جدول لیگ برتر را گرفت. 

از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال تیم‌های استقلال و مس سرچشمه کرمان در دومین دیدار امروز به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود آبی پوشان تهرانی به پایان رسید تا استقلالی‌ها جواز صعود به رده دوم جدول را دریافت کنند.

علی سامره در دقیقه ۱۵ گل نخست این دیدار را برای مس به ثمر رساند ولی علی حمودی در دقیقه ۴۰ برای استقلال گلزنی کرد تا دو تیم به تساوی برسند و نیمه نخست را با همین نیتجه به رختکن بروند.

در نیمه دوم برتری از آن شاگردان مظلومی بود و در دقیقه ۵۲ یرکویچ گل دوم آبی‌ها را به ثمر رساند تا شادمانی به اردوی استقلالی‌ها بیاید. این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۴ فریدون زندی گل سوم و تیر خلاص را برای تهرانی‌ها شلیک کرد تا حکم به برتری آبی پوشان و صعود آن‌ها با رده دوم جدول و پشت سر گذاشتن تراکتورسازان بدهد.

با این برتری استقلال ۵۵ امتیازی شد و در جایگاه دوم ایستاد و مس سرچشمه هم با‌‌ همان ۱۹ امتیاز در مکان انتهای جدول جای دارد و کاندیدای نخست سقوط به لیگ یک محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا، در چهارچوب هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان نیز از ساعت ۱۹ به مصاف هم رفته‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین