کد خبر: ۱۵۲۹۲۸
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۶

ادامه رگبار و رعدوبرق در برخی ساعات در نيمه شرقی البرز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مديركل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور از ادامه رگبار و رعدوبرق در برخي ساعات در نيمه شرقي البرز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق به ويژه در ساعات بعد از ظهر تا يكشنبه خبر داد.

مهندس عبدالرضا اميدوار شهري روز جمعه در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: بر اساس تحليل آخرين داده‌هاي هواشناسي در اواسط روز جمعه ابرناكي در ارتفاعات و دامنه‌هاي البرز، دامنه‌هاي شرقي در زاگرس شمالي، مركز و نيمه شرقي كشور افزايش مي‌يابد و در بعد از ظهر در اين مناطق بارش‌هاي پراكنده رگباري همراه با رعد و برق پيش‌بيني مي‌شود.

وي تصريح كرد: شايان ذكر است كه به دليل وقوع گرد و خاك در نوار غربي كشور اين پديده به صورت رقيق‌تر نيمه غربي كشور را به صورت آسماني غبارآلود تحت تاثير قرار خواهد داد كه در غرب و شمال غرب بتدريج از شب از غلظت غبار كاسته مي‌شود و در جنوب غرب نيز از فردا غبار پايان مي‌يابد همچنين در روز شنبه و يكشنبه همچنان رگبار و رعدوبرق در برخي ساعات در نيمه شرقي البرز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق و به ويژه در ساعات بعد از ظهر رخ خواهد داد.

مديركل پيش‌بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور به ايسنا گفت: بر اين اساس در روز شنبه آشمان تهران صاف در بعد از ظهر با رشد ابر در ارتفاعات خواهد بود كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به 15 و 25 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد. همچنين در روز يكشنبه نيز آسمان پايتخت صاف در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات پيش‌بيني شده است كه حداقل و حداكثر دما در اين روز به 15 و 26 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین