کد خبر: ۱۵۳۶۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۳

دریافت پول از والدین برای اردو، ممنوع

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس دولتی اجازه ندارند به نام هزینه های اردو از والدین پول دریافت کنند زیرا وزارت آموزش و پرورش اعتبار مورد نیاز برای برپایی اردوها را پرداخت می کند. 

قاسم مستقیم در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر، با بیان اینکه دانش اموزان سرانه پـرورش دارند و هزینه اردوها از این سرانه پرداخت می شود افزود: هزینه بازدیدهای علمی و موارد پیش بینی نشده خارج از روال معمول، به صورت داوطلبانه از اولیا قابل دریافت است و اجباری نیست. 

وی گفت:در مدارس غیر دولتی (غیر انتفاعی) نیز ابتدای سال باید هزینه های اردو به والدین دانش آموزان اعلام و بر اساس آیین نامه تائید شده پول اردو دریافت شود. 
مستقیم با اشاره به استقرار اعضای ستاد ثبت نام در مدارس همزمان با ثبت نام دانش آموزان افزود: ناظران در اسرع وقت درخواست ها را بررسی و به شکایات اولیا و دانش آموزان رسیدگی می کنند. 

وی گفت:سال تحصیلی 90-89 بسیاری از شکایات با تذکر شفاهی یا تذکر کتبی و همچنین تذکر کتبی با درج در پروند همراه بود و تعدادی هم در هیئت های رسـیدگی به تخلفات پی گیری شد. 

دبیر ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال یک میلیون و 150 هزار نفر در پایه ابتدایی و 900 هزار نفر در پایه اول دبیرستان ثبت نام خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
0
0
دروغ میگن مثل ....خجالت نمیکشند واقعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
0
0
با سلام
چقدر خوش خیال و خوش ذوق هستید
از یک طرف میگوئید گرفتن پول ممنوع است از طرف دیگر میگوئید پول نداریم از خانواده ها بگیرید دروغ چرا ! چرا باعث بدبینی میشوید ! ...... شما یک مدرسه پیدا کنید که برای اردو یا ثبت نام پول نگیرد دومی پیشکشتان آقا بروید دنبال کارتان مدارس نمونه دولتی که از خود دولتند دارند پول میگیرند تا برسد به بقیه .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین