کد خبر: ۱۵۵۲۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۸۴ - ۰۹:۵۰

شكايت انصار حزب الله از سليمي‌نمين

آفتاب‌‌نیوز : مسئول انصار حزب الله در مورخ بيست و چهارم مردادماه در نامه‌اي به دادستان عمومي و انقلاب تهران از مطلب اظهار شده توسط سليمي نمين در مصاحبه با خبرگزاري فارس شكايت نمود.

سليمي نمين در اين مصاحبه كه در پي انتشار يكي از بيانيه‌هاي انصار حزب الله صورت گرفت، اين بيانيه انصار را نوعي دعوت به رفتار فراقانوني در دوره دولت جديد دانسته و آن را شديدا" مورد انتقاد قرار داده بود.

انصار حزب الله در شكايت خود اين اتهام را افترا و نشر اكاذيب و موجب هتك حرمت اين تشكل دانسته بود.

همچنين در تاريخ اول شهرورماه، مسئول انصار حزب الله طي نامه‌اي به بازپرس شعبه سوم دادسراي رسيدگي به جرائم كاركنان دولت از مناظره صورت گرفته در خبرگزاري فارس توسط نماينده انصار حزب الله و سليمي نمين شكايت نموده است.

صادق اشك تلخ عضو شوراي مركزي انصار حزب الله و عباس سليمي‌نمين محقق و مدير دفتر مطالعات تاريخ معاصر ايران بيست و نهم مردادماه پيرامون بيانيه اين تشكل در محل خبرگزاري فارس با يكديكر مناظره كردند.
در شكايت ديگر اين تشكل عليه سليمي نمين آمده است: نامبرده در تازه‌ترين اظهارات خود در خبرگزاري فارس مجدداً به ايراد افترا و هتك حرمت نسبت به انصار حزب الله نموده است كه به پيوست اين شكوائيه جهت الحاق به پرونده اتهامي وي ارائه مي گردد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین