کد خبر: ۱۵۵۵۲۰
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۴

بونكر حامل سيمان دو كارگر را له كرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ناتوانی راننده بونکر سیمان در هدایت این خودرو سنگین، برخورد مرگبار آن را با دو کارگر صافکار که در حاشیه بزرگراه به صورت سیار، صافکاری خودروها را انجام می‌دادند در پی داشت. 

به گزارش پایگاه خبری 125، در پی وقوع این رخدادرهگذرانی که از بزرگراه صیاد شیرازی عبور می کردند بادیدن این صحنه دلخراش با سامانه 125 آتش نشانی تماس گرفتند وستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ زنگ ایستگاه 71 را ساعت 17:55 به صدا در آورد و آتش نشانان بلافاصله بسوی آدرس اعلام شده واقع در جنوب به شمال بزرگراه صیاد شیرازی بعداز پل رسالت حرکت کردند.

علی خلیق فرمانده آتش نشانان گفت:در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه کامیون حمل سیمان در حال حرکت از سمت جنوب به شمال بزرگراه به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف وپس از برخورد با دو نفر، آنها را بشدت به گارد ریل کنار بزرگراه زده و پس از طی مسافتی حدود 50 متر درون جوی آب در اثر برخورد با چهاردیواری از حرکت باز ایستاده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با قطع برق باطری و جلوگیری از نشت مواد سوختی محل را ایمن و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند.

خلیق خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از جستجو، اجساد له شده دو صافکار بی کارگاه به نام های (مرتضی- ا) 33 ساله و(هاشم- م) 26ساله را از لای آهن پاره ها خارج کردند و با معاینه امدادگران اورژانس فوت آنان تایید شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین